Hoe lang hadden jullie verlof? (totaal)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Japs, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, en mijn opnames in het ziekenhuis verblijven in een luxe hotel :D

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb bij de 1e 9 weken vooraf gehad, doordat dat zomervakantie was (zit in het onderwijs) en ze wat te laat kwam. Wat mijn eigen dagen betrof, waren het maar 4 weken. Na de bevalling dus nog 12 weken gehad en daarna 2 weken kerstvakantie. Samen dus iets meer dan 23 weken.

Bij de 2e had ik 6 weken vantevoren genomen, omdat de kans groot was dat het een geplande ks zou worden in week 38. Dit is ook zo gebeurd, dus had uiteindleijk 4.5 week ervoor en dus 11.5 week erna. Daarna nog 3 weken onbetaald verlof genomen. In totaal dus 19 weken

3. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Inderdaad 4 weken vakantie erachteraan!

4. Minkie

Minkie Lid

9 okt 2008
    35
    0
    0
    Vorige week was mijn laatste verlofweek en heb ik 16 weken verlof gehad. Omdat ik nu werkloos ben, blijf ik dus nog wat langer bij huis. Maar ik moet zeggen dat ik nu wel graag weer parttime aan het werk wil. Niet dat ik niet bij mijn lieve schat wil zijn, maar ik vind persoonlijk dat je wereldje erg klein wordt als je bij huis zit en wanneer ik weer ga werken dan wordt het in ieder geval weer wat groter. Bovendien praat je dan niet alleen maar babypraat.

5. Ik had 4 weken ervoor en 12 weken (+ 2 weken vakantie erna).
    Mijn dochtertje is 2 weken te vroeg geboren dus nu heb ik 16 weken verlof na haar geboorte. Heerlijk!!!

Moet er niet aan denken om weer te gaan werken.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hmm, ik heb 6 weken zomervakantie, dan 4 weken ervoor (6 sept 1e werkdag nieuwe schooljaar gaat mijn verlof in), dan 12 weken erna, en dan nog 2 weken kerstvakantie (27 december, eerste vakantiedag kerstvakantie stopt mijn verlof) (ook ik werk in het onderwijs).... Totaal dus 24 weken.... Niet zo gepland hoor, maar wel heel fijn! :)

7. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    2,5 week voor de geboorte bij 38.4 weken en 16 weken erna (12 weken plus ruim 3 weken fulltime ouderschapsverlof).

nadelen lang verlof:
    - muren kwamen (ook vanwege sneeuw/ijs) op me af
    - klein wereldje
    - verveling
    - vind werken leuk

voordelen:
    - t duurde bij mij wel 3 maanden voordat ik echt gewend was en een ritme had dus toen had ik ook nog even tijd om daarvan te genieten en om met een gerust gevoel weer aan het werk te gaan.

off topic: geestig (en idd terecht) onderschrift MvS! :D

Deel Deze Pagina