Moet het even van me afschrijven, zit gewoon te beven van de zenuwen. Vanaf half 3 al regelmatiig harde buiken maar niet echt pijnlijk. Ben het wachten nu zo zat. Heb geregeld dat de kids naar opa en oma gaan voor de zekerheid. Hopelijk zet het door. Zometeen even wat eten en dan spring ik de douche in, kijken of het helpt.
ohh wat spannend!! hopelijk kan je snel je kleintje in je armen sluiten! ik zal voor je duimen dat het op gang komt hoor!
Heeel spannend! Ik ben nu 39 weken en 5 dagen en heb ook regelmatig harde buiken maar bij mij zet het zo te zien helaas niet door....heb die harde buiken namelijk al een tweetal weken op dagelijkse basis. Maaaaar........lang kan het niet meer duren voor ons!!
Spannend.Hoop voor je dat je snel je wondertje in je armen mag sluiten. Heel veel succes en zet hem op!
Niks gebeurd, heb gewoon de hele nacht kunnen slapen, wat een tegenvaller. Ik wil idd thuis bevallen.
Tja, ik kreeg vannacht ook constant harde buiken en hoopte ook echt dat het nu zover zou zijn maar helaas.......