ging om 2 uur naar bed wakker 8 uur. Maar ben wel blijven liggen. Jongste is wakker geworden om 9 uur zij ging om 1 uur naar bed. en heeft nu mijn mobiel te pakken en kijkt daar een filmpje op. Oudste ging om 1.30 naar bed en die slaapt nu nog.
Van 3.30 tot 8.30. Normaal ruimt mijn man altijd de bende op beneden na feestjes enzo. Ik ben vaak niet meer in staat om dat uit te voeren Ghehe. Maar dit keer heb ik gisteravond alles opgeruimd. Hij stond nog zo heerlijk met z'n drankje kerstbomen uit de straat op te fikken in z'n vredesvuur. Daarna is hij naar de overburen gegaan en ik naar bed. Normaal gesproken is hij ook diegene die opstaat voor onze dochter op the days after. I know ik ben een loser... Maar dit jaar niet! Hij ligt nog heerlijk te ronken! Vandaag hoeft papa niet op te ruimen en op te staan.. Fijn dat ik dit een keer kan doen voor hem.
Van 1 tot 5 uur. Toen werd ik wakker van rommelende darmen en misselijkheid. Combinatie van teveel wijn en champagne en teveel lekkere dingen gegeten gisteren. Kinderen waren om 06.30 uur wakker. Ze hebben wel door het vuurwerk heen geslapen.
Om 1 uur erin en om 8 uur werd de oudste wakker. nog even bij ons gelegen en om 8.15 werd de tweeling wakker. Toen er maar uit. Tweeling heeft door het vuurwerk heen geslapen en de oudste wilde wakker gemaakt worden. Die was er om half 12 uit en om iets voor 1en er weer in. Evengoed ben ik brak..kan niet meer tegen laat op blijven en daarbij stront verkouden. Hopelijk kan ik vanmiddag een tukkie doen
Wij gingen om 1.00 slapen en om 10.15 werden de 2 oudste wakker. Dus heb ruim 9 uurtjes geslapen. onze jongste heeft om 7.30 ff gedronken en slaapt nog steeds hahaha niks te klagen hier.