Van ongeveer 1.30 uur tot 6.00 uur. Niet vrijwillig, lag er al om half 11 in, maar ze waren hier om 5 uur al begonnen aan de 1000 klappers en bommen.. leuk..
Hier van 02:30 tot 10:00 uur dl werd toen pas wakker !! Heerlijk gezien ml een weekendje weggaat morgen en er dus helemaal geen uitslapen bij is dit weekend
Van 4 tot een uur of 9. Tussendoor wel wakker geworden toen de jongste uit bed kwam. We liggen nog op bed tv te kijken. Ben behoorlijk katerig. Maar het was heel erg gezellig.
Te weinig maar komt ook omdat ik brak ben door de drank. Had iets teveel op en dat merk ik nu dus. Pffffff
Mijn knul kon niet goed slapen; dus wij zijn om half 2 gaan slapen en werden om +- kwart voor 9 wakker. Ik vind het prima. Mijn partner sliep nog een uurtje eerder gisteravond; want na de champagne om middernacht knapte hij ineens af en was bekaf. Tja, told him so.
Ik sliep om 02:15 en wakker om 10:30 Lang genoeg dus. Ben blij dat ik amper wat heb gedronken. Twee halve glaasjes champagne en een glaasje bowl. Heb gelukkig nergens last van, heerlijk!
Dochter viel (eindelijk) om 1:30 in slaap. Wij kagen er om 2:45 in. En dochter en wij dus ook werden om 10:15 wakker. Heerlijke oud en nieuw!
Van 12.30 tot 10.00 vanochtend. Het was mijn uitslaapbeurt vanmorgen. Ik voel me topfit! Dat was vroeger wel anders, toen haalde ik meestal door tot de volgende ochtend...
Wij lagen er om 1.30 in en om 8.45 werd onze boef wakker. Hij heeft gisteravond overal doorheen geslapen vanaf 19.30 dus ook wij hebben niets te klagen!
Vanaf 2 tot 8, fles gegeven en toen tot 11. Zl heeft vannacht wel grotendeels bij ons geslapen dus toen wel slecht geslapen
Van 2 tot iets voor 6 uur. Jongste fles gegeven en terug gaan liggen tot 6.30, toen wilde de oudste melk. Melk gegeven en nog even gaan liggen tot 7 uur. Regel ingevoerd dat we niet opstaan voor 7 uur anders zou de oudste gelijk bij het wakker worden (soms 5 uur, soms 6 uur) door het huis beginnen rennen. Al bij al wilde ik best weer even gaan liggen terwijl de jongste zijn dutje deed maar de oudste dacht daar anders over. Dan maar vroeg proberen te gaan slapen vanavond, hangt ervan af wat man en ik gaan eten.