Van 2 tot 10.30 geslapen. Kinderen waren wel eerder wakker maar redden zich verder zelf. Mijn man was er geloof ik 10 uur uit. Ik ben flink verkouden en voel me ziek. Dus ik zit nu lekker thuis en man en kinderen doen de nieuwjaarsborrels en blijven ergens eten. Ik kan dus nu even lekker rustig aan doen. Ik kreeg mijn ontbijt op bed. Lekkere verse jus en beschuit.
Ongeveer 2 uur denk ik... Mijn zoontje is vannacht om 10 voor 12 ziek geworden en werd steeds wakker omdat hij moest overgeven
Hier net zo. Man en kinderen zijn de hele middag op pad geweest. Ik kwam net uit bed rollen toen ze thuis kwamen. Vanmorgen kwam man rond half 6 thuis. Ik ben rond half 8 met de kids naar beneden gegaan. Lag er vannacht rond 1 uur weer in. Man was er rond half 10 uit geloof ik. Maar goed, had had niet gedronken gisteravond dus 4 uurtjes was genoeg voor een keer. Ik duik er straks dus weer in😁
2.30u samen met dochter naar bed gegaan en om 6u wakker geworden doordat manlief naar bed kwam. Om 8u was dochter ook wakker en ben ik naar beneden gegaan maar heb zelf 3,5u geslapen. Ach ja vanavond vroeg erin...
Lag om half 3 in bed, maar ben pas tegen 4 uur in slaap gevallen tot 7.00 uur. Toen ging mijn wekker en moest ik gaan werken dochtertje is veel wakker geweest van de knallen en werd om half 8 wakker. Vanavond maar vroeg op bed
uhm van een uur of 03u volgens mij tot 10u toen eruit om de hond uit te laten en dochterlief wat te eten te geven en de ipad en daarna nog tot 11u doorgeslapen.. Heerlijk !
Wij lagen er rond 02.30 uur in en vanmorgen was dochter om 07.00 uur gewoon alweer wakker. Balen, ik had gehoopt dat ze uit zou slapen, aangezien ze van 00.30 uur tot 01.15 uur wakker is geweest en toen ik om 02.30 uur nog even bij haar ging kijken ze ook weer/nog wakker lag. Maar helaas dus...
Hier gelukkig nog 6 uurtjes kunnen maken. Kids zijn van kwart voor 12 tot kwart voor 3 wakker geweest. Daarna tot 9 geslapen. Normaal veel eerder wakker dus was wel lekker, had eerder verwacht.
Hier aardig wat slaap gehad. Rond half 3/3 uur naar brd en dochter werd om kwart voor 11 wakker. 7,5 uur geslapen dus ongeveer.
Ik ging om 20.30 u mijn bed in en sliep ws een uurtje later. Wakker van 0.00 tot 1.45 u en daarna geslapen tot 7.30 u. Heb me flink verslapen want had om 7 u moeten beginnen. Ik was wel de enige uitgeslapen collega van de dagdienst
Van twee tot en met half 11. Zoon sliep ook heerlijk uit tot 10 uur en heeft daarna nog liggen tutten bij ons bed. Heerlijk.. Ik ben gezegend
Van half 5 tot 9 dus 4,5 uur dus. Heb vanmiddag nog even een uurtje middagdutje toen onze dochter ook in bed lag, heerlijk!
Ik heb van 3:30 tot 7:30 geslapen en toen was ik klaarwakker. Mini werd om 8 uur wakker, maxi om half 10 ofzo.