Gestemd op tussen 1 en 1,5 jaar...om precies te zijn 17 maanden waarvan ik de laatste 3 maanden zwanger was. Ben heel trots en blij dat ik het zolang heb kunnen doen.
Hier nu 20 maanden en we gaan nog wel even door hoop ik. Weet dus niet waar ik op moet stemmen. Zal hier denk ik tussen de 2 en 3 jaar zijn.
Helaas kon ik geen 2x stemmen. Ik tel de borstvoedings periode van Malou en Ruben namelijk altijd apart van de borstvoedings periode van Benthe. Maar gezien we bij Benthe de 2.5 jaar voorbij zijn, heb ik daarop gestemd. Bij Malou en Ruben was het ongeveer 16 maanden, niet zo heel lang eigenlijk in vergelijking met Benthe. En als ik het van alle drie de kinderen bij elkaar tel, dan is het zeker meer dan 2.5 jaar . Liefs Hanneke.
Heb tussen de 2 en 2,5 jaar gestemd, omdat dat nu zo is. Maar als het aan mij ligt gaan we nog wel even door, dus dan wordt het langer dan 2,5 jaar.
8 maanden, waarvan de laatste vijf maanden gekolft... behalve de ochtendvoeding. Totdat Thijs zelf besloot die ook niet meer te willen, toen vond ik het ook genoeg.
Hier 8 weken.. Waarvan aflopend vanaf week 3. Ik kreeg de kleine niet aan de borst (vacuumpompbevalling, snel, en geel zien), en ook met hulp lukte het niet. Terwijl ik helemaal op raakte van het kolven-voeden-schoonmaken-ritme. Dus na 3 weken langzaam minder gaan kolven, totdat ik in week 8 de laatste fles BV heb gegeven. Maar deze keer probeer ik het weer, want de bevalling hoeft niet weer zo heftig te zijn. En dan zou het moeten kunnen..
bij de eerste 6 weken en bij de 2e 6,5 maand. Mocht ik ooit nog een derde krijgen dan ga ik voor minimaal een jaar!
Bij de 1e 15 maanden gevoed waarvan een half jaar volledig. Daarna overdag een paar voedingen voor kv gaan vervangen. Na die 15 maanden was het ook voor beiden klaar, Kelsey wou niet meer en ik vond het ook wel welletjes. Nu bij de 2e geef ik alweer 2 maanden volledig bv en dat wil ik ook nog wel ff volhouden, hoop ong net zolang als bij nr 1.
Ik heb tussen 6 mnd en 1 jaar gestemd. Zoontje krijgt nu ruim 5 maanden bv en ik wil als hij 6 maanden is gaan afbouwen tot 2 voedingen per dag. (om 7u en 19u)
bij de eerste 9 maanden, toen stopte de bv ivm een nieuwe zwangerschap. (was toen al 3 maanden aan het donderen) bij de tweede ook 9 maanden. na een maand bijten en proberen afleren was ik er wel een beetje klaar mee. bij de derde 8 maanden. ze weigerde daarna permanent de borst. daarna nog een maand geprobeerd met aanbieden van de borst en afgekolfde melk, maar madame dronk de flesjes met afgekolfde melk ook niet. zelfs niet waarbij we kv toevoegden, ze wilde alleen kv. dit was nog een heel drama, omdat ze toen nog niet uit een fles dronk en dus 2 dagen geen vocht binnen heeft gekregen, behalve dat wat in de pap en fruithap zat. bij de vierde hoop ik toch echt een keer een jaar vol te maken. op meer durf ik al niet meer te hopen.
Bij Evy heb ik bijna 8 mnd gevoed. Roan is 4 mnd en ik geef dus ook alweer 4 mnd bv. Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou met het werken en kolven erbij.
Heb gestemd, maar geef nogsteeds bv (20 mnd). Ben er wel op voorbereid dat het gaat aflopen tijdens de zwangerschap, maar hoop van niet. Tot nu toe lijkt ze er weinig van te merken, al heb ik beduidend minder produktie.
Ik heb gestemd voor de bv-periode van Lucas, dat was 7,5 maand. De bv-periode van Benjamin was helaas maar 5 mnd. Had graag net zo lang als bij Lucas willen voeden, maar nu ging ik er zelf aan onderdoor. Toch tot het uiterste doorgegaan en trots op beide bv-periodes!
Ons oudste meisje heeft 14 maanden bv gehad. En onze jongste 16 maanden. In de toekomst hoop ik die stijgende lijn nog een keer voort te zetten .
Hier gaan we nu richting de 19 maanden maar echt nog geen eind in zicht. Kan dus niet stemmen. Ik denk dat we sowieso minimaal de 2 jaar gaan halen, dat was ook mijn doel! En daarna zien we wel, zolang zij het nog fijn vindt, gaan we lekker door.