Een uur en een kwartier..maar wel met een vacuum en een knip. Ik had al langer dan 48 uur weeen gehad dus ik werd ook wel een beetje moe
Ik heb minder dan 15 ingevuld omdat ik bij onze tweede 8 min heb geperst en bij onze derde 2 sec... Bij de oudste heb ik bijna anderhalf uur moeten persen en hij is gekomen na het zetten van n knip... Gelukkig gingen die twee x erna een stuk eenvoudiger!
Hier drie persweeen mee geperst ... Klaar, dus dat is minuut of 2? Wel meer persweeen gehad maar weggepuft ...
Precies 14 minuten, Ze hoorde aan Mira's hartslag dat ze het niet fijn meer had.. Dus hebben ze direct een knip gezet en toen was ze er gelijk.
Eerst thuis een uur. Daarna in het ziekenhuis 1 uur en drie kwartier. Uiteindelijk een knip en met de vavuumpomp gehaald. Was maar goed ook want ze hebben haar eerst op gang moeten helpen, ze wilde niet zelfstandig ademhalen.
Bij de 1e 10 min geperst en klein beetje uitgescheurd (3 hechtingen) Bij de 2e 4 min geperst en 2 hechtingen. gestemd dus minder dan 15 min
Iets meer als een uur geperst. Had sneller gekund als ik de volledige wee door had geperst (in het begin stopte ik met persen omdat ik dacht dat ik niet meer kon. Toen ik ons zoontje voelde zakken, merkte ik waar ik naar toe moest persen en zette ik de turbo erop ) Klein scheurtje waar 1 hechting in ging. Vk vond het mooier om wel even te hechten, hoefde niet persé.
bij de eerste zo'n 1.5 uur. Moest tijdens de persweeen naar t ziekenhuis en daar is hij uiteindelijk met een vacuum geboren. De tweede had helaas een AAA ligging waardoor hij na weer 1,5 persen en een knip ( hoera, geen vacuum!) geboren is
klein kwartiertje en klein scheurtje toch al stort bevalling. Was 3 kwartier in t zh toen ik mocht persen. Ben nu al bang voor de volgende haha 1 pers?
Ik hoefde nog geen 5 minuten te persen. Ging echt supersnel Ze zeiden nog: ''het leek wel een lancering.''
Om 22 uur volledige ontsluiting... Om 23.00 was Nina er nog niet toen de vacuüm er bij en om 23.22 was Nina geboren.
18 min naast de verloskundigen maar voordat ze bij me kwamen heb ik ook zo 'n 15 min liggen persen. Ik hielt het niet meer
45 min las ik achteraf op het bevallingsverslag. Op het moment zelf had ik echt geen besef van tijd hoor. Maar vond het niet extreem lang duren, maar dat kan ook alweer verkeerd in mijn herinnering zitten. Ze had schouderdystocie. Vandaar ook dat het langer duurde.
1e bijna 2 uur. Uiteindelijk 2 x ingeknipt en flinke duw op mijn buik en toen was hij er. 2e ongeveer een uur en een kleine knip gehad. Persen vond ik beide keren echt het ergste van de hele bevalling.
Ik vond persen juist een enorme verademing, maar had al enorme persdrang vanaf 4cm ontsluiting, dus het was echt hemels toen ik me daar aan over mocht geven...
71 minuten (eerste kindje) en wat ingescheurd (subtotaal) maar dat voel je niet op dat moment. Het persen vond ik in tegenstelling tot veel vrouwen het allermoeilijkst. (Ik vond de weeën niet zo erg). Toen ze na een uur persen begonnen over een kunstverlossing heb ik alles op alles gezet en werd ze in 12 minuten geboren. Mijn persweeen waren niet zo sterk. Ik moest uiteindelijk veel op eigen kracht persen.
bijna twee uur geperst. Ze wilden eerst ingrijpen met een vacuumpomp dat wilde ik niet en omdat mijn meissie het nog goed had (via bloed uit hoofd gecheckt) mocht ik het nog zelf proberen. toen dreigen met een knip, wilde ik ook niet, wel verdoofd zodat ik wat harder durfde te persen. Uiteindelijk bleek mijn dochter met haar handjes onder haar kin te liggen met ellebogen naar buiten dus de schouders waren helaas niet het breedste punt dus behoorlijk wat hechtingen.