Hoe lang hebben / hadden jullie de box staan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe lang hadden jullie de box staan

1. 6 maanden

2. 6 tot 12 maanden

3. 1 jaar tot 1,5 jaar

4. 1,5 tot 2 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wat is dit? Ben benieuwd!? :rolleyes:

2. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    mathijs speelt er nog twee keer op een dag een half uur tot een uur in. Zodra hij uit bed komt 's morgens en 'smiddags en wat gegeten en gedronken heeft moet hij er van mij een poosje in. Dit vindt hij inmiddels weer prima en hij kan zich er goed vermaken. Ik doe het dus vooral zodat hij er aan gewend blijft, soms doe ik wat als hij erin zit, soms ga ik ook heerlijk ernaast zitten lezen en af en toe kletsen met hem. We houden em dus echt nog wel even!

3. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Was ik ook wel benieuwd naar. Heb hem zelf ook nog wel staan. Ze zit er niet veel meer in, maar het is soms wel een plek om even tot rust te komen of idd. voor de veiligheid.

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik ben ook heeel benieuwd naar wat een krabbel hit ding is!

Evi is nu 16 maanden en ik zet haar structureel s`morgens een uur in de box en met koken zit ze ook in de box. ik wil dit zo lang mogelijk vol houden. en Evi moet het natuurlijk ook leuk blijven vinden :) maar het is ook een gewenning, soms moet ik haar wel even stimuleren om met iets te gaan spelen maar ik vind het heel belangrijk dat ze met kleine dingen leert spelen, consentratie is ook vaak beter (bij haar) in de box en ze kan lang met 1 ding spelen.
    hier blijft hij dus zo lang mogelijk staan :) hij staat mij ook niet in de weg!

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo,

bij ons in principe hetzelfdeverhaal.
    wij habben de box, een maand naar haar verjaardag eruit gehaald, maar na 2 maanden speelde jildou helemaal niet meer, dus toen hebben we de box weer naar beneden gedaan zodat ze verplicht moet spelen.

wij denken zelf dat de woonkamer gewoon te groot is voor jildou om te spelen.
    we hebben de box nu bijna 1 maand weer in huis staan, en ze geeft nu zelf aan dat ze in de box wil spelen.

ze vind het dus heerlijk in de box.

dus we laten hem lekker mooi nog even staan.

anita veenstra

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb hem gisteren weg gehaald mijn zoontje is 13 maanden en 1 week. hij zat er nog maar heel af en toe is maar het was meer een opslag voor speelgoed geworden

7. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Ik zelf zou de box pas weg doen als ze er echt niet meer in wil. Er zijn kinderen die het heerlijk vinden, en er een soort rust vinden, hun eigen plekje waar ze even rustig kunnen spelen dus gewoon laten staan totdat de kleine er zelf niet meer in wil, het blijft nl superhandig zolang ze er in willen toch?

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier staat hij nog, Tymen moet er 's morgens een uurtje in van mij zodat ik nog even wat kan doen. Soms zit hij er ook zo de hele ochtend in te spelen. En als hij op de vloer is speelt hij bijna niet, hij trekt zich dan alleen maar overal bij op en loopt rond. Voorlopig houd ik hem hier nog mooi in huis!

9. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Wij hebben er twee staan :oops:
    Fienne zit er nu bijna niet meer in, maar zo nu en dan is het wel handig.
    We hebben er 1 laag staan voor Fienne en 1 hoog voor Sam. Ik ben van plan eerdaags gastouder te worden dus ik laat ze ook nog wel even staan ook! We hebben op zich geen groot huis, maar het staat niet vol ofzo..

10. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier staat hij al onafgeborken 2,5 jaar...

hij wordt niet heel veel gebruikt maar afentoe is het wl handig en de kamer is groot zat dus...

als ik gwoon in de kamer ed rondloop speelt hij gewoon op de grond, in de box is vooral als ik ff naar boven ga ofzo dan kunnen de hond en dochter hem niet (per ongeluk) wat aandoen.

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland

Zie hier. Je kan hem trouwens alle kanten op zetten en ook kleiner maken (hekje ertussenuit)

12. ik heb de box ook nog gewoon staan
    hij kruipt en loop dan wel
    maar idd als je moet koken en dwijlen of wat dan ook wil ik dat ie vielig zit
    ik hoef maar een min weg te lopen en hij zit overal aan en steek van alles in de mond
    nee ik hou de box verlopig heb er veel plezier aan
    en hij ook trouwens
    hij heeft er zelf geen probleem mee om in de box te zitten

liefs kaat

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
  14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het is dan zover. Daan klimt uit de box en is er ook uitgevallen. er lagen alleen maar wat knuffels in maar hij is zo sterk trekt zich echt aan alles op. heeft er nog iemand tips dat ik de box nog kan laten staan?
    Ik vind het nog zo fijn

15. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    men zus heft hem ook nog staan en de klene is 14 maanden...
    Hij szit er nog heel zelden in alleen als ze moet kuisen ofzo, en anders gebruikt ze het gewoon als opslagplaats zeg maar er ligt heeel veel speelgoed in...

Xx.

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn is nu net een jaar en zit er elke dag nog even in.

17. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    tja zij wil er aleen in als er andere kindjes komen die er eigenlijk meteen in willen!(ok hij is 8 kleuren en het is net een luchtkasteeltje)dus dan vind ze het nog wel leuk. maar we gaan verhuizen en dan neem ik hem niet meer mee. jammer want best handig om al haar speelgoed in te gooien

Deel Deze Pagina