Krampjes & Aeropax

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chrissie, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hoi, ik ben de trotse moeder van een zoon van nu 6 weken. Hij heeft alleen de laatste week mega veel last van krampjes. Echt niet leuk meer, je ziet dat t m pijn doet en dat hoor je ook! Hij heeft hier vooral tijdens en na de voeding last van (als de darmen gestimuleerd worden volgens CB)

Een kennis van me gaf aan dat Aeropax uitkomst kon bieden, dus ben ik daar mee begonnen. De eerste dag had ik t idee dat t resultaat had, maar de dagen daarna had ik t idee dat het niet veel deed.

Weet iemand of dit spul een inwerktijd heeft en dat ik dus moet doorzetten met gebruik, of dat ik het alleen moet geven als hij bij een voeding veel last heeft?

Groetjes Chris

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    geen idee..ik gebruik sinds weken sap-simplex...dat haalt het schuim uit de fles en uit je kind zijn maagje zodat er geen lucht mee gaat de darmpjes is...

echt een aanrader!

3. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    In Aeropax zitten dezelfde bestanddelen als in sap-simplex zo vertelde de apotheker het ons.
    Hier werkte het vrijwel meteen, heb het ook niet zo vaak moeten geven gelukkig.

4. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik heb het trouwens alleen gegeven als ik merkte dat Dewi er erge last had krampjes.

Gr. Kat

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik heb ABC Dophilus gebruikt maar dat werkte eigenlijk vanaf de eerste theelepel in de fles (1x per dag)

6. Chrissie

Dank jullie, maar het is hier ondertussen zo hopeloos dat mn mannetje nauwelijks meer drinkt. Alleen schreeuwen en vechten. Heb de HA maar gebeld, kan ik morgen heen. Tot die tijd gewoon aanleggen als ie behoefte heeft en kleine beetjes per keer laten drinken.

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    he bah zielig hoor veel sterkte voor je ventje

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    heeft hij niet ergens anders last van? Wellicht spruw? dan willen ze vaak ook niet drinken...

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Heb je nog wel voldoende borstvoeding?

Toen mijn mannetje geboren was, ben ik borstvoeding gaan geven. Na 1 of 2 dagen begon hij onrustiger te worden, het leek dat hij last had van krampjes. Toen hij echter bleef afvallen (500 gram in 3 dagen tijd) zijn we gaan kolven en bleek dat ik te weinig melkproductie had. Ons mannetje had geen krampjes, maar gewoon honger!

Groetjes Saskia

10. Chrissie

hoi Saskia en Claudia,

ik kolf ook wel zodat mn man de fles kan geven. Aan de hoeveelheid ligt het niet, er komt genoeg. (Ook fles geprobeerd, maar dan zelfde probleem...) En hij heeft ook voldoende goeie natte luiers. Spruw is het ook niet, tenminste geen tekenen die daar naar wijzen. Maar daar kan de HA ook mooi naar kijken morgen. Hij is gewoon heel erg met zn beentjes aan t trappen, zn darmen borrelen, en hij is heel erg aan het drukken, zelfs als er geen ontlasting komt. Gewoon of er iets zit wat ie kwijt moet en m pijn doet.
    Ik heb ook een afspraak bij een Osteopaat staan. Die schijnen ook wonderen te kunnen met darmprobleempjes. Mocht de HA nix kunnen vinden, dan ga ik daar heen. Heeft bij een vriendin van me wonderen gedaan bij haar kleintje.
    Ik hoop zo dat het helpt want mn hart breekt nu gewoon...

Groetjes Chris

11. Chrissie

Even een kleine update, de HA geeft aan dat ie zeer veel lucht in darmen heeft, en dat ik met Aeropax op de goede weg zit. Verder valt er niets te doen..
    Ik ben ook bij de osteopaat geweest, die heeft ons mannetje aan zn buik en nek behandeld.
    Sindsdien is het drinken een stuk beter, geen vechten meer! Ook het drukken is stukken minder. Nogwel veel lucht, maar komt wel allemaal los. Zn nekje is nu veel soepeler (schijnen ook zenuwbanen te lopen die van invloed zijn op maag/darmen) en goede bijkomstigheid: zijn voorkeurshouding met liggen is ook stuk minder, hij draait nu uit zichzelf ook veel de andere kant op met slapen.
    Volgens de osteopaat heeft het even paar dagen nodig voor je echt resultaat ziet, maar ik vind dit al veelbelovend.

X Chris

Deel Deze Pagina