Hoe lang hebben jullie borstvoeding gegeven

Discussion in 'Borstvoeding' started by tjoebie, Apr 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik zal het gemiddelde even omlaag halen hier: 3,5 maand heb ik borstvoeding gegeven. ;)
    Ik vond het geweldig om te doen, alleen het kolven was echt een regelrecht drama.... dus toen ik weer ging werken ben ik gaan afbouwen.
    Nu ben ik weer zwanger en ga aansluitend aan het zwangerschapsverlof nog lekker veel ouderschapsverlof opnemen, ik hoop dit keer dus langer borstvoeding te geven.

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    10 maanden maar zelf had ik er na 3 maanden al de neus van vol maar hij vond het zo geweldig en kwam er echt door op rust dat ik het voor hem zolang nog heb gedaan ik was ook echt trots op mezelf =D> en nu weet ik eigenlijk nog steeds niet wat ik ga doen als ie geboren is ik wil het liefste fles geven omdat ik veel problemen met de borstvoeding heb gehad omdat ryan toen in het ziekenhuis lag was het best vervelend steeds te kolven enzo maar ik denk als ik hem of haar straks in me armen heb ik toch weer kies voor borstvoeding niet voor mij maar voor de kleine

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ana-Lucia heeft in al die tijd misschien vier of vijf keer een flesje afgekolfde melk gekregen, dat deed mijn moeder dan, omdat wij weg moesten. Mijn man heeft toen ze in de couveuse lag ook wel eens een flesje gegeven. Verder heeft ze altijd live bij mij gedronken, vond het ook maar gek dat ik een flesje zou geven terwijl ze zo bij mij kon drinken...

Maar dat is ook puur mijn gevoel.

Ze krijgt nu bijna twee jaar borstvoeding en we gaan nog niet meteen stoppen...

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik geef nu 6 maanden. Ik wil nog even doorgaan, en langzaam naar meer vast voedsel. Mijn dochtertje heeft 9 maanden gehad.

5. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Ik heb 6 maanden volledig bv gegeven, daarna af gaan bouwen, omdat ik niet genoeg meer had na 3 keer buikgriep (en er alles aan gedaan te hebben om het weer op te krikken...). En met 7,5 de laatste bv gegeven.
    Ik heb het met ontzettend veel liefde en plezier gedaan, en super ervaring!

6. polleke2210

polleke2210 Actief lid

Jul 3, 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja, vanaf dat moment mogen flesvoedingfabrikanten reclame maken.. zie jij de link!? ;) Borstvoeding is gewoon altijd beter.. punt!

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan krijgt alweer ruim 9 maanden bv. We willen er nog lang niet mee stoppen, al is 't soms wel even aanpoten, omdat m'n productie heel erg schommelt sinds ik weer zwanger ben. Sommige dagen wil meneertje om de 1,5 uur drinken. Maar ik heb er vertrouwen in dat 't goed gaat komen, en dat ik over 7,5 maand lekker kan tandemvoeden!:)

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik geef mn zoontje van 22 maanden bv en mn zoontje van 1 maand. We gaan denk ik ook nog wel ff door...

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hé Nog een mama die bijna twee jaar bv geeft :D

Oeh ik ben toch stiekem wat jaloers op dat tandemvoeden, dat is helaas iets wat ik niet zal kunnen, zelfs al krijgen we nog een kindje.

10. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Hier 15 maanden en een paar dagen. Er komt niets meer uit door de zwangerschap... Vind ik echt heel erg, ik had graag nog véél langer willen doorgaan. Nu maar hopen dat ze blijft droogdrinken, zodat ze over een tijdje net als haar toekomstige zusje weer alle antistoffen binnen krijgt. Ze heeft de borst ook nog echt nodig.

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Yake, ff offtopic, doet dat geen pijn? Droogdrinken?

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Bijna 12 maanden......2 weken voor zijn 1e verjaardag wilde Justin echt niet meer

13. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Nee, maar ze doet het ook nooit erg lang: overdag misschien een minuutje ofzo. 's Ochtends in bed wel wat langer, maar tot nu toe nergens last van. En er komt wel íets uit, een druppel of wat.

Ik ben benieuwd wanneer de melk weer terugkomt! Ik ben nu ruim 20 weken zwanger.

Share This Page