Hoe lang hebben jullie de kinderwagen (niet de buggy) gebruikt?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kabouter Klus, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Hier gebruik ik hem als we dagjes uitgaan, dierentuin etc. zit vanwege de luchtbanden toch lekkerder voor dochter!
    En als ik ga hardlopen.. (quinny speedi)

Voor de rest gebruiken we altijd de chicco liteway, al word dat nu ook minder omdat ze veel zelf wil lopen.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind de buggy een onding, de kinderwagen is een sta in de weg maarja nu hoogzwanger gebruik ik hem toch want heel de tijd in de draagdoek, mn dochter van 1,5, dat lukt me nu niet meer. Maar ik zou zelf eerder mn buggy wegdoen als mn wandelwagen. We hebben dan ook een weloverwogen keuze gemaakt en een Joolz gekocht.

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    De buggy gebruik ik voor binnen-winkelcentra, hele kort stukjes voor tussen het lopen door. Voor boodschappen doen en langere stukken de wandelwagen (MC Mura). Hij zit daar veel beter in. Op zaterdag de stad in? Dan gaat hij in de mei tai. :)

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    De buggy gebruik ik alleen als ik op de fiets ergens heen ha, omdat ik de bugaboo nu eenmaal niet aan de fiets kan hangen (helaas!) Verder gebruiken we altijd de wandelwagen. Het loopt veel relaxter, boswandelingen enzo zijn veel fijner met luchtbanden dan met kleine buggywieltjes (al heb ik 'm met wandelingen ook regelmatig in de rugdrager, maar dat hou ik niet zo heel lang vol)

Ons zoontje is nu pas 14 maanden, maar ik weet zeker dat we de wandelwagen nog een heule tijd gaan gebruiken!!

5. VeraM

VeraM Actief lid

Apr 22, 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Dit roep ik ook altijd! Ik heb zo'n hekel aan mijn buggy dat ik dan liever ga lopen met mijn fijne bugaboo. :D

6. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Wandelwagen als we lang weg gaan en lang is 2 uur en vaak zijn we dan ook lopend. Buggy de meest simpele en lichtste zodat deze ook op de fiets mee kan. Gebruik ik dus voor ff naar het cb van auto naar binnen, even een kort boodschapje met auto, als zitje in zwembad als zij klaar is en ik nog moet... Ik heb een mooie wagen met mega boodschappenmand van Mutsy. Ik vond het zonde om een dure buggy te kopen. In ligstand hoeft ze niet voor die korte stukjes.

Share This Page