Aangezien we met die slechte weersvoorspelling toch maar niet naar de camping gaan, willen we wel wat leuke dingen gaan doen Wie weet er een leuk uitje in de buurt van amsterdam/utrecht/amersfoort? Voor ongeveer 1,5 jaar oud Geen dierentuin, aangezien we zelf een abbo hebben op dierenpark amersfoort. Vorige week waren we bij ballorig in amsterdam, was erg geslaagd! Sealife scheveningen lijkt me leuk (is wel wat verder maar ok, combineren met het strand?) ideeen?
ja praaaaat me er niet van pfffffffffffff Ik ben zelf helaas echt zo NIET van de binnenspeeltuinen dus ga ik tussen de buien door (1km bij me vandaan)
Zwembad Sijsjesberg Huizen helemaal vernieuwd en veel voor hele kleintjes een buitenbad met ligweide.
Een proefles dreumesdans of peutergym ofzo, in de buurt? Een theatervoorstelling voor de allerkleinsten? (wel even zoeken denk ik )
We hebben net een hele reeks peutermuzieklessen gehad (heeel erg leuk!) Zwembad sijsjesberg zijn we ook geweest (woon er 5 minuten vandaan) maar altijd voor herhaling vatbaar, Peutergym heb ik gezocht, begint pas weer in september, en dan gaat hij ook naar de opvang ( voor de sociale contacten) dus wil niet teveel doen.. Oud valkeveen, is wel leuk, maar ook erg duur.. vind ik, hebben ze er op die leeftijd echt wel iets aan?? Vind het niet erg om te betalen, maar wij zijn zelf niet van de attracties, en betalen ook voor een kaartje.. Ben niet erg makkelijk geloof ik he Fluisterbootje en spoorwegmuseum ga ik even bekijken!!
morgen word het heel mooi weer echt perfect voor een dierentuin wij gaan morgen na burgers zoo lekker dicht bij huis dus zou zeggen dierenpark amersfoort is heel leuk dus zal lekker daar heen gaan...
Speeltuin Pyramide van Austerlitz bij woudenberg. leuke speeltuin die gratis is. er zijn ook atracties waar je moet voor betalen maar die zijn voor de wat oudere kinderen. zit ook een restaurantje bij voor een broodje wat te drinken en met een terrasje waar je uit kijkt over de speeltuin. wandelen in groeneveld baarn. Stadslandgoed de Kemphaan in almere en ook gratis. je kunt er lekker wandelen en stichting aap zit er ook en er zijn dus ook aapjes te kijken. er is ook een boederij. veel plezier
Leuk! Ik ga hem onthouden voor mijn neefje en nichtje... maar vind het er (op de site) nog niet geschikt uitzien voor een dreumes....
Er is wel een gedeelte achterin voor de wat jongere kinderen met lagere toestellen. Ik denk qua hoeveelheid vergelijkbaar met van die indoor speelparken? Een dreumes kan natuurlijk sowieso nog niet zoveel qua klimmen (al verschilt dat per dreumes flink). Onze dreumes gaat er weleens heen met de opvang.
Ah ok... het is 'aan de andere kant van de A2' toch? Mijn zus is daar afgelopen maandag hen verhuist. ter hoogte van het 24 Oktober plein de A2 over en dan nog een stukje 'die nieuwe wijk' in...