Ben 28, heb 14 jaar de pil geslikt, en was na 5 maanden zwanger. Helaas is dat afgelopen vrijdag uitgedraaid op een vroege miskraam bij 6 weken. ** Edit: Mijn cyclus was trouwens vanaf dag 1 gewoon normaal. Alsof ik nooit gestopt was met de pil.
12,5 jaar de pil geslikt nu 16 maanden bezig en nog geen resultaat. Mijn cyclus was in het begin ook erg lang. De eerste cyclus duurde 87 dagen de volgende 60 en daarna 42, hierna is hij beetje bij beetje omlaag gegaan. Nu heb ik een cyclus van ongeveer 30 dagen.
9 jaar de pil genomen, redelijk regelmatige cyclus met 2 uitschieters in ronde 2 en 3. Nu in ronde 9 (maand 10) en nog geen resultaat.
Bij de 1e zeker 20 jaar aan de pil geweest. Werd op een gegeven moment niet meer ongi mét de pil. Gestopt. Toen duurde het 3 maanden voordat ik weer ongi werd en de tweede ronde zwanger.
Ik heb de pil ruim 16 jaar gebruikt. In mei/juni 2013 ben ik gestopt met de pil en had eigenlijk meteen alweer een behoorlijk regelmatige cyclus inclusief eisprong. We zitten nu in ronde 8. Wel menstrueer ik nog steeds erg licht. Ik weet niet of dat ook nog door het lange gebruik van de pil kan komen?
Heb hem 15 jaar geslikt, begonnen toen ik 15 was (ben nu ruim 29 jaar). Ben er nu net sinds 20 februari af en zit dus in ronde 1... 't zegt natuurlijk helemaal niets, maar heb ook al een positieve ovutest gehad en gelijk zo goed mogelijk geklust. (zou mooi zijn als ik in dezelfde situatie zou zitten als FibroMama)