Hallo allemaal! Dit is heus al vaker een topic geweest, maar toch nog even dit... Ik heb afgelopen maandag mijn lh piek gehad en positieve ovu test. Nu had ik gisteravond een menstruatieachtig gevoel in mn buik, en nu wat steekjes net boven mn linkerlies... Zou dit een eventuele innesteling kunnen zijn of is dat te vroeg? of naweeën van de eisprong? liefs...
het zou kunnen... maar ik zal er niet te veel mee bezig zijn, met al die krampjes en dingetjes. Weet hoe moeilijk het is, doe t zelf ook.. maar daar word je alleen maar onzeker van en zoals we allen weten kan ons lichaam ons behoorlijk voor de gek houden. ik hoop voor je dat je zwanger bent...
Hoi allstar, Ons lichaam houdt ons steeds voor de gek. Het kan van alles zijn. ik ben ook een tijdje mee bezig geweest. Telkens wanneer ik dacht dat het innestelingskrampen zijn, kwam de menstruatie achteraan. En op het moment dat ik er niet vanuit ging, bleek het een innesteling te zijn. Hoe gek is het. Ik zou het lekker afwachten meid en hoop van harte dat je zwanger bent!
Het kan ook je eisprong nog zijn. Bij mij is deze 2- 3 dagen na een positieve ovulatietest. En na mijn eisprong heb ik ook allerlei rommeltjes en krampjes in mijn buik, het hoeft niks te betekenen maar het kan natuurlijk wel! Er zit niks anders op dan nog even heel hard te duimen en af te wachten.
hoii gefeliciteerd ik wou net schrijven dat ik het zelfde had en ook zwanger was maar je had het al zelf gezegd