Ik ben anderhalve week geleden bevallen en het is nu vrijwel niets meer wat er uit komt. Aan mijn activiteiten ligt het niet, want ik wandel elke dag en ben vandaag zelfs 2 uur wezen shoppen in mijn eentje en nog verlies ik bijna niks meer... Hoe zat dat bij jullie?
aan het einde van de kraamweek was het al een heel stuk minder, ik denk dat ik ongeveer 2 weken gevloeid heb. ik heb wel een keizersnede gehad misschien ligt het daaraan.
Ik vloeide 2 weken ongeveer en daarna af en toe tussendoor als mijn hormonen weer eens op hol sloegen
na keizersnede alsnog 6 volle weken gevloeid. dacht dat er noooooit een eind aan zou komen... in begin heel heftig, met grote stolsels (vies, sorry) en later wel minder gelukkig. ben lij dat het nu eindelijk over is!
Ik heb zeker 6 weken gevloeid en toen dat over was werd ik ongesteld wat ook zo'n 2,5 week heeft geduurd..
haai haai ik ben dinsdag bevallen, en ik vloei dus ook bijna niet meer!!! wordt echt met de dag minder. Vroeg mij ook al af of dit normaal was. ik ben dan nog niet echt heel erg actief geweest, maargoed..... fijn dat het ook minder lang kan duren dan de weken die er voor staan haha
Het echte zware vloeien (met prut enzo) was na een paar dagen al over. Toen ik op dag 6 uit het ziekenhuis kwam, had ik alleen nog regelmatig een rode veeg. En toen de kraam op dag 9 wegging was het heel af en toe nog wat oud bloed. Ik heb dus ook niet lang gevloeid..
na 2 weken eigenlijk al niet meer, alleen verlies ik nog wat bloed/ bruinsel uit de wond.. Dus dat is wat minder.