2e menstruatie na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door happynienja, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    was/is jullie 2e menstruatie ook zo heftig??
    het lijkt wel of het erger is dan de 1e keer...
    we hebben deze cyclus ook 'onveilige' sex gehad, dus miskraam spookt meteen door m'n hoofd heen....
    m'n menstruatie is echt heel heftig, heel veel bloed, veel stolsels, kramp in m'n buik, misselijk.. ik word er onzeker van.
    hopelijk kunnen jullie me gerust stellen.
    ik heb zelfs met een tampon en 2 maandverbandjes de nacht niet kunnen halen zeg maar, vanochtend was het overal rood... dus heb nu volop was liggen.
    sorry voor de details maar het geeft wel aan hoe heftig het is.
    vorige keer kon ik het namelijk met 1 maandverbandje toe s'nachts en lekte ik nog niet door.
    weten jullie wat dit is?

2. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hai!

Ik kan je waarscheinlijk niet helpen maar hier ook een vreemde 2e menstruatie!
    2 weken geleden net ongi geweest en begint nu alweer maar dan heel vreemd!
    tis net allemaal oud bloed zo lijkt het.. en helemaal niet veel en vanmorgen in een keer veel bloed met veel stolsels.

Ik ga dr gewoon van uit dat je lichaam gewoon weer op gang moet komen na een bevalling en dat het daarom allemaal wat anders kan zijn..

Liefs,

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik denk het ook..
    ik ben net bijna flauw gevallen met martijn nog in m'n armen.... ben me kapot geschrokken..
    ik ben ook helemaal aan het shaken, ik denk dat ik te weinig heb gegeten voor zoveel bloedverlies. want ik heb gewoon normaal gegeten maar het is blijkbaar niet genoeg.
    en dan is mn vriend ook nog werken... pff ik word er niet vrolijker op.
    hopelijk is het snel weer voorbij.

Deel Deze Pagina