Hallo dames, Ik ben op 4 oktober bevallen en ben gescheurd dus gehecht (2 door de spier, 2 inwendig en 3 door de huid). Nu vraag ik me af hoe lang die hechtingen blijven zitten. Ik zie namelijk nog steeds een zwart knoopje met redelijk lange draadjes. Ook begint het daar wat pijnlijk te worden nu, terwijl ik eigenlijk vrij weinig last heb gehad. Bij voorbaat dank! groetjes, Moon
Goedenavond, de hechtingen lossen vanzelf op. Alleen bij de zwarte hechtingen duurt het langer voor ze opgelost zijn. Zit dit zwarte knoopje uitwendig of inwendig? Je kan contact opnemen met de verloskundige of de huisarts. Mogelijk kunnen zij de hechting verwijderen. Succes! Groetjes Monique
Hallo Monique, Bedankt voor je reactie! Het knoopje zit uitwendig. Ik had vrijdag de verloskundige al gebeld, maar die nam niet op dus morgen weer een poging wagen. Heb er toch behoorlijk last van inmiddels . Kan het erg veel kwaad? Groetjes, Moon
Goedemiddag, het kan geen kwaad, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend voelt. Ik hoop dat je de verloskundige al te pakken hebt gekregen en de hechting komt verwijderen. Succes! Groetjes Monique