In augustus gestopt met de pil en in september al positieve test in handen. Sneller als verwacht, maar ook dankbaar dat het zo makkelijk is gegaan. Je hoort zo veel verhalen van vrouwen die niet zo makkelijk zwanger raken, dat ik er heel dankbaar voor ben.
Zowel deze keer als bij mijn eerste zwangerschap in 1 x zwanger. Ook beide bij 1x onveilige sex. Beide kinderen zijn wel meer dan gewenst hoor! Gr. Mayke
Bij ons heeft het 15 maanden geduurt. Ons kindje wordt als het goed precies 2 jaar nadat we besloten hebben om een kindje te krijgen geboren.
Bij mijn zoontje was het de 1e ronde raak. Voor de 2e hebben we nu 1 ronde gehad en druk aan de klus, dus dat is nog even afwachten.
Eerste: 4 maand met 1 mk tussendoor op 6wk. Tweede: 4 maand, 3 mk tussendoor en na een mk steeds 1 maand overgeslagen ivm cyclus. Derde: Tja ben in 2005, 2006 en 2007 ook al bezig geweest voor een 3e maar niet achter elkaar ivm miskramen weer. In 2008 heb ik 2 nieuwe pogingen gedaan en de 2e daarvan was raak.
Na het stoppen van de nuvaring eerste maand even mn menstruatie afgewacht en toen met de 2de ronde raak. Eigenlijk super snel vooral als je het niet verwacht dat het zo snel gaat.
zo 1,5 jaar heeft het bij mij geduurt .. We waren er nu helemaal niet ,mee bezig en als het kwam ja dat komt het maar had me erbij neergelegd en ja hoor oppeens raak ..
eerste zwangerschap na 4 maanden na het stoppen van de pil, helaas werd dit een mk. Na de mk naar 5 maanden opnieuw zwanger en nu alweer bijna 21 weken.
Bij ons was het de derde ronde raak. Ik moet er wel bij zeggen dat ronde 1 eigenlijk niet meetelt. Te vroeg gestopt, als jullie begrijpen wat ik bedoel, voordat mijn eisprong was. Ik dacht dat ik een redelijk normale cyclus zou hebben. Niet dus, want de eerste maand ws het 38 dagen. Maar niettemin. Derde ronde is nog heel netjes hoor.
Bij ons ging het een beetje raar. Ik was in december 2 jaar geleden gestopt met de pil toen onbescherm seks gehad tot augustus ofzo. Wij wilde graag naar Afrika en ik hoorde toen dat ik dan beter niet zwanger kon raken in verband met de malaria tabletten. Dus ik snel weer aan de pil. Toen we terug kwamen uit Afrika was het begin december (een jaar later dus) en toen ben ik weer gestopt met de pil. Ik ben 1 keer ongesteld geweest en toen ik in januari weer ongesteld zou moeten worden was ik al zwanger.