1e zwangerschap 1 maand, is mk geworden 2e zwangerschap iets van 8 mnd, ook mk Beide van mn ex Nu de 3e zwangerschap, nieuwe vriend en was aan de pil, 1x vergeten en madam zag haar kansen
begin september gestopt met de pil in november zwanger (mk in jan ) in februarie gestopt met bloeden ..eerste keer terug ongesteld geweest in maart en terug zwanger in mei .dus telkens na 2 maanden
om medische redenen gestopt met pil in november, verder gegaan met condoom, eind mei gestopt met condoom,en meteen zwanger "1e"ronde dus
gelijk de eerste maand. zo snel hadden we niet verwacht mijn schoonzus in dezelfde maand en ook gelijk de eerste maand zwanger geworden. Ze is 4 dagen voor mij uitgerekend, lache toch?
bij ons van 25 febr tm 29 juni dus dat is 4 maanden, maar omdat ik onregelmatige cyclus had, in cyclussen bij de derde cyclus was het raak! ik was er verbaasd over hoe snel want ik had al 10 jaar de pil geslikt groetjes
Deze zwangerschap, niet aan de pil en 1x zonder condoom, resultaat -> zwanger! Vorige zwangerschap was ik aan de pil en bleek zwanger te zijn, dus ja eigenlijk ook in 1x raak zegmaar.
1ste door de pil heen zwanger..eindigde meteen in een miskraam, daarna geen cyclus meer gehad en meteen zwanger van ons zoontje.. 2e...In januari gestopt met de pil in maart zwanger..bij 10 weken ging dit mis in mei gecureteerd en in augustus weer zwanger dus 3 maandjes na de curetage... Dus vrij snel...