na 4 jaar maar werd miskraam daarna 1.5 jaar later weer raak...nu dus dus in totaal 5.5 jaar tot deze zwangerschap
Jeetje, er zit écht een enorm verschil in. Vriendinnen van mijn zijn allemaal een jaar of 2 jaar bezig. Ik vond het bij mij ook wel lang duren, maar als ik naar hun kijk... En dan zijn er zoveel meiden zo snel zwanger, wat doen mijn vriendinnen dan verkeerd denk ik dan. Ik kan begrijpen dat mensen die al langer bezig zijn echt een beetje moedeloos worden van dit topic.
Eeeehm wij hebben er lang over gedaan, 6 jaar! 5 jaar voor de 1e zwsch, maar helaas mk, 2e zwsch ook mk en nu na 2e IUI. We hebben er dan lang over gedaan, maar we krijgen natuurlijk wel het leukste en liefste kindje, dat kost een beetje tijd!
In ronde 4 zwanger geraakt wat helaas is geeindigd in een miskraam. Nu inmiddels ronde 4 alwaar na de miskraam en nog niet zwanger........ Dus nu in totaal 8 rondes zonder resultaat. Geduld is een schone zaak maar wel verrekte moeilijk
Ruim 2 jaar hier geduurd! Vorig jaar in MMM terecht gekomen. Oorzaak bleek chromosoomafwijking bij man te zijn, waardoor bijna geen zaad. Dus aan de hormonen voor ICSI andere mogelijkheid was er niet om zelf kinderen te krijgen. Eerste poging mislukt, maar er waren 2 emryo's ingevroren waarvan in augustus één teruggeplaatst en die doet het nog steeds! Wat een wonder! Jille
Ik was al heel lang gestopt met de pil. En periodes veilig gedaan en periodes niet. Niet heel erg mee bezig en ook niet altijd vaak gevreeen (zat niet goed in mijn vel) maar eigenlijk kun je het zien dat de eerste ronde raak was. Toen we er vol voor gingen was het gelijk raak. Dus we zijn een van de gelukkigen denk ik zo.
Bij de eerste 6 rondes... Nou ja, 6... We hadden 6 maanden voor dat ik zwanger raakte besloten om ervoor te gaan, en daar waren we allebei zo van geschrokken dat we eigenlijk nog niet zo goed durfde... Dus we zijn niet echt fanatiek aan het oefenen geslagen, behalve dus de laatste maand... (je wet wel, vakantie, lekker ontspannen, alle tijd voor elkaar, enz, enz... ) En toen was het raak... Bij deze zwangerschap was het ook de eerste keer raak.. En nu hebben we geen 6 mnd nodig gehad om aan het idee te wennen... Dit was *echt* de eerste ronde...