wij zijn in juli 2007 gestopt met de pil, ik kreeg mijn maandstonden/eisprong niet... dus naar gyn voor medicatie... en dan 4 maand clomid genomen... dan gestopt met clomid omwille van trouw maar dan bleek eisprong toch vanzelf te komen; en dan nog eens 5 maand later was het raak (tijdens de huwelijksreis)... dus in totaal 9 rondes echt kunnen klussen met eisprong, maar wel 14 maanden van de pil af ! Groetjes Evita
1ste zwangerschap: na circa 2,5 maanden (miskraam in de 4de maand) 2de zwangerschap: 1ste keer (mijn allerliefste meisje!) 3de zwangerschap: 1ste keer
De eerste poging was direct raak Ik had mezelf helemaal ingeprent dat het gemiddeld wel een paar maanden zou duren en ging er dus ook helemaal niet vanuit dat het direct zou lukken. Mijn man en ik konden die zwangerschapstest dus ook helemaal niet geloven!
bij ons de 1ste x gestopt met de pil 1x ongi geweest en toen zwanger helaas mk. had lege vruchtzak 2de x na 3maand weer mk na 5-6 weken 3de x na 3 maand weer mk na 5-6 weken 4de x na ±6maand ook weer mk 5-6 weken nu de 5de x weer na 3 maand en nu 9 weken zwanger! dus eigenlijk wel snel zwanger maar uiteindelijk meer als 2 jaar op moeten wachten want nu ziet het er allemaal goed uit!
De eerste keer was een 'gepland ongelukje' zeg maar... We wisten heel goed dat we een risico namen, dus toen ik zwanger bleek waren we wel een beetje verbaasd dat het zomaar in 1 keer raak was, maar wel heel blij. Toen dat een miskraam werd zijn we ervoor gegaan. De eerste ronde hebben we even rustig aan gedaan en de ronde daarna was het raak. Heel snel dus!
Het is hier ook heel snel gegaan. In september gestopt met de pil, ongi, volgende maand niet meer ongi maar lichte vloeiing (innesteling?). Gister en vandaag getest en keurig 2 streepjes! Maandag een afspraak met de HA maken en dan zie ik wel verder!
januari 2008 gestopt met de pil,alle maanden tot onze trouwdag druk ermee bezig geweest en toen was ik in 1x zwanger in juni dacht dat het een verspilde maand zou zijn omdat ik pilletje van de dokter had gekregen voor het uitstellen van menstruatie ivm onze bruiloft en toen ik ook tijdens huwelijksreis in turkije niet ongesteld werd en er nog geen belletje ging rinkelen dacht ik van huh? die pilletjes zijn nu toch wel uitgewerkt hahahaha
Bij ons heeft het een half jaar geduurd. Geklust op de dagen dat ik dacht dat ik vruchtbaar was, rond dag 14. Maar toen we erachter kwamen dmv ovutesten dat mijn ei pas op dag 22 was, hebben we er twee maand over gedaan
Ik ben in april gestopt, maar toen gingen we er niet echt heel serieus voor. Meer een beetje zo van we zien wel hoe het loopt. In september waren we daar wel klaar mee, gingen er serieus voor en waren direct zwanger. Helaas ging dat al snel weer mis. In oktober dus weer serieus aan de slag en wederom zwanger
Ik dacht dat het heel lang zou gaan duren, wegens de voorgeschiedenis van mijn ouders (na 9 jaar en nog eens 7 jaar), maar de 3e ronde was het raak!