Babykamer /matrasjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by Rissie, Feb 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rissie

Rissie Actief lid

Dec 12, 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    Hallo Dames,
    even een vraagje?
    heeft er iemand ervaring met door ademmatrasjes?
    zo ja is het echt nodig of zeggen jullie legt een gewoon matrasje in ??
    ik twijfel erg en ik wil gewoon het beste voor mijn baby.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb een gewoon matrasje. Of zo´n aerosleep beter is qua ademing is nooit bewezen, schijnt wel handig te zijn met spugen etc wat ik hier weleens lees.. maar mijn matrasje is na bijna 4 jaar gebruik ook nog steeds schoon en nooit bespuugd.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb een aerosleep en heb hem zelf ook geprobeerd. ja je kan beter ademen als op een gewoon matras als je er met je neus en mond opligt.

doe wat je zelf het beste lijkt. ik ben er iig heel blij mee met al twee kindjes en de derde opkomst

4. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

May 12, 2011
    555
    51
    28
    Female
    geen ervaring met een aerosleep.
    Wij hebben een matras die oa afplatting van het hoofdje voorkomt. Zijn we erg over te spreken. Bij de eerste ook gemerkt dat het werkt, want hij kon vanwege spreidbroek alleen maar op zijn rug liggen en heeft een mooi rond hoofdje.

5. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Mijn VK raadt aerosleep af. Ten eerste is nooit bewezen dat een baby kan doorademen als het op de buik ligt (ja, wij volwassenen kunnen dat wel met een aerosleep maar een baby heeft niet dezelfde 'ademkracht' als wij) en ten tweede kan een kindje zich mogelijk moeilijker zelf op temperatuur houden.

Ik heb dus een gewoon matrasje

6. Puk19854

Puk19854 Lid

May 16, 2011
    88
    0
    0
    Wij hebben gewoon een matras, geen aerosleep, maar is ook gewoon ademend zo'n matras hoor, volgens mij zijn er geen slechte matrasjes, maar je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt!

7. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Wij hebben een gewoon matrasje. Bij de intake gaf de kraamverzorgster aan dat speciale en dure zaken
    echt niet nodig zijn.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Daarom hebben wij ook geen aerosleep aangeschaft, ondanks onze buikslaper.

Share This Page