Ik heb een aantal kaartjes van jullie bekeken maar zie bij de ene een eisprong op dag 20 en bij de ander op dag 30. Hoe weet het systeem nu wanneer er een eisprong is want in het begin na mensturatie zie ik ook een paar keer een daling van temperatuur! Gaat het echt om die daling en dan ineens verhoging? Ik heb hiervoor nooit getemperatuurd maar een enorm wisselende cyclus was uiteindelijk op dag 36 zwanger...
Als je 3 dagen achter elkaar minimaal 0.2 graden hoger tempt is je ei geweest. Tempdip is niet voor iedereen en altijd, vorige ronde had ik bijvoorbeeld wel en deze ronde niet..
FF neemt in de berekening ook het slijmen, positieve ovutesten enzo mee... Ook niet elke vrouw heeft dezelfde cyclus. Ik heb bijvoorbeeld mijn ei rond dag 17 (soms wat eerder, soms wat later) en vervolgens snel een ongi... weer een andere vrouw heeft haar ei op dag 20 en op dag 34 d'r ongi. Veelal berekend FF op basis van tempen, als 3 aaneengesloten dagen de temp hoger is dan de gemiddelde temp van die maand. Meestal krijg je voor je ovu eiwit-achtig slijm en/of een positieve ovutest... ook dit neemt FF mee voor de berekening van je ei (maar dan moet je hem wel op advanced zetten)