*zucht* wil even van me afschrijven Altijd heb ik al een cyclus van de klok, nu we voor een 2e kindje bezig zijn al ruim een jaar lang. Zowel voor als na de miskraam altijd stipt op tijd. Zwanger worden gaat niet makkelijk dus je rekent al nergens meer op, tot ik van de week niet ongesteld werd terwijl ik dat wel moest worden. Nog een dag later weer niet, heel voorzichtig kwam er een sprankje hoop...het zou toch niet zo zijn? Volgende dag maar een test doen en ik sta met de test in mijn handen maar het hoeft al niet meer Stom lichaam!
ah wat vervelend! je zou inderdaad toch wel denken dat als je een regelmatige cyclus hebt, een kindje hebt en een jaar bezig bent, dat het nu toch al wel raak mag zijn.. echt stom indd! temp je? en doe je ovu testen?
Nou ik weet de rede wel want we hebben al een aantal onderzoeken achter de rug en zullen waarschijnlijk volgend jaar ook gaan starten in de mmm als ik binnen nu en 2 maanden nog niet zwanger ben. Ik gebruik al 15 rondes ovulatietesten en heb standaard op dag 12 een knaltest maar helaas geen positieve zwangerschapstest
Mijn man zijn zaad is helaas niet best, bij het laatste onderzoek maar 200.000 zaadjes ipv het gemiddelde van 20-50 miljoen...ben die ronde overigens wel zwanger geworden.
wat balen het kan zo leuk en spannend zijn, maar zwanger worden gaat ook gepaard met veel frustraties, verdriet en geduld..! ik begrijp hoe je je voelt en je lichaam soms kan haten dat het niet doet wat het moet doen. succes met zwanger worden, hopelijk dit jaar nog! en anders succes in de mmm
oke en daar is je dochter uit gekomen? ik wens je veel succes meis..! en hoop dat je de mmm niet in hoeft..
Helaas heel herkenbaar...gelukkig na 5 lange jaren alsnog gezegend met een gezonde dochter na een spontane zwangerschap. Nu proberen voor een 2de kindje ook alweer een jaar bezig....elke maand die hoop weer en elke maand die teleurstelling weer..moedeloos wordt ik er soms van ..ik hoop dat jij, ik en andere bij wie het niet vanzelf sprekend gaat snel het geluk ook weer mogen meemaken! Heel veel suc6!!
Nee dit was helaas een miskraam bij 7,5 week afgelopen juli Bij onze dochter was het na 8 maanden raak. @Kara,dank je wel! spannend is het hier dus al lang niet meer, maar omdat ik nu dus 2 dagen overtijd was terwijl ik nooit overtijd ben was er dat ene sprankje hoop..
Ik hoop het ook ik hoop echt zo met heel mijn hart dat ons nog een tweede wondertje gegund is zodat waar ik altijd van gedroomd heb al als klein meisje bewaarheid wordt...een gezinnetje met twee kindjes.....ben heel heel blij en weet hoe bijzonder het is dat we een mooie dochter hebben mogen krijgen en als het niet zo zal zijn een tweede ben ik al zo blij dat ik in iedergeval mijn dochter heb mogen krijgen maar nog 1tje erbij zou het helemaal compleet maken voor mij
Wat is het toch eigenlijk vreemd. Dat er zoveel zaadjes nodig zijn om er 1 bij ons eitje te krijgen!! Balen meid! Kan niet anders zeggen dan, succes en ik hoop dat het ineens toch zo is. Leuk cadeautje voor de feestdagen.
Nou he 200.000 is toch best veel zou je zeggen laat staan 20 miljoen. Maar er is natuurlijk maar een klein percentage echt goed genoeg om de hele weg af te leggen. Daarnaast schijnen ze elkaar nodig te hebben om die weg af te leggen dus dat verklaard het aantal weer
Herkenbaar!!! Wij hebben ook een heerlijk mannetje van 3 jaar en zijn nu 3/4 jaar bezig voor een 2e, inmiddels 2 miskramen verder wordt het toch wel een beetje frustrerend......vertrouwen in lichaam staat wel op laag pitje, maar we gaan er toch weer voor, zou toch een keer moeten lukken, zo niet net als jullie zeggen dan toch een super mooi ventje waar ik erg van geniet! Succes allemaal!!!