Hoi allemaal, Ik ben deze ronde weer begonnen met ovulatietesten, inmiddels ruim 9 maanden na miskraam en door een onregelmatige cyclus nu in de 8e ronde. In juni is er op een echo gezien dat ik waarschijnlijk PCOS heb maar verder geen bloedonderzoeken gehad e.d. de arts wilde het dit jaar nog afwachten omdat ik wel 2x zwanger ben geweest. Deze ronde ook weer teunisbloemolie gaan gebruiken en met resultaat denk ik want zaterdag op cyclusdag 15 een knalpositieve ovulatietest. Nu las ik op internet dat dit onbetrouwbaar is bij PCOS? Wie weet dit? Had donderdag een nauwelijks zichtbaar streepje, vrijdag een duidelijker streepje, zaterdag dus donkerder als controlestreep, gisteren weer een licht streepje. Als er zo duidelijk een piek is te zien (en temp vanmorgen gestegen) kan ik er dan vanuit gaan wel een eisprong gehad te hebben? Word er erg onzeker van.. In de ronde dat ik zwanger werd van m'n dochter had ik ook teunisbloemolie gebruikt en ben dit ook na de eisprong gewoon blijven gebruiken maar nu las ik ook dat je daarmee moet stoppen na eisprong. Nu twijfel ik wat te doen omdat ik dus toen juist zwanger was dus heeft alleen maar goed gewerkt misschien heeft het ook gewerkt bij innesteling of iets, dus ben bang dat ik nu te vroeg stop. Wat is jullie mening?
Ik heb geen idee, want geen ervaring, maar ik ben ook wel benieuwd naar hoe en wat betreft teunisbloemolie
Ik heb pcos, en gebruik ovulatietesten. Ze schijnen niet bij iedereen te werken met pcos. Bij mij werken ze wel gewoon. Ik vind een positieve ovulatietest, en wordt zo'n 2 weken erna ongesteld (of niet).