Hallo dames, Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met het bloeden na cytotec, hoe lang hield/houd dit bij jullie aan? Liefs
Ik heb tien dagen gebloed. Bij de echo op dag zes was ik helemaal schoon, maar de inwendige stok heeft de wond toen weer opengemaakt waardoor het bloeden opnieuw begon, en dat heeft vervolgens nog vier dagen aangehouden. Sterkte!
Ik heb 16 dagen bloed verloren werd steeds minder en laatste dagen echt maar weinig bruin bloed was 11 weken zwanger toen het misging
Eerste keer cytotec: 6 dagen, maar tussendoor erna wel nog spotting Tweede keer had ik alleen de voorspel mifegyne en kwam het vruchtje net 5 min voor de cytotec erin zou gaan. Toen 17 dagen gebloed. Derde keer cytotec: 11 dagen gebloed en paar dagen erna soms wat spotting.
Afgelopen maandag en dinsdag cytotec gebruikt heb 3à4 dagen lang maar een bloedstolsel verloren daarna niet meer. Heb pas de 20e een echo en dan hoor ik verder hoe of wat. Zo frustrerend ook. En zo te zien verschilt het echt veel. Elke lichaam reageert er anders op.
Totzover test ik nog steeds positief helaas. Had toevallig m'n VK aan de lijn vanmiddag die belde me op hoe het met me ging. Ze zei tegen mij dat als ik 'schoon' zou zijn ik ook snel weer zwanger kon zijn of het hcg nog in je lichaam zit of niet.. want 2 weken na een (schone) miskraam kan er weer een ei springen. Tenminste daar had ze het over. Ik wacht geduldig af en test volgende week nog een keertje. Eergisteren had k ook nog een x getest en die gaf binnen 1min al een knaltest dus bij mij zit er nog teveel hcg in m'n lichaam.
Eerste keer 4 weken (deed elke week een test). Tweede keer na 3,5 week. Derde keer veel langer, maar toen bleek er nog wat restweefsel te zitten.
Ik lees even mee. Ik ga vanavond de cytotec gebruiken. ze hebben gisteren bij mij met 8+1 alleen maar een vruchtzak geen vrucht. Het is dus al heel vroeg mis gegaan, maar mijn lijf stoot het zelf niet af.
Wat vervelend, sterkte! Ik ben inmiddels nu precies 3 weken verder na het gebruiken van cytotec. Bij mij was het bloeden na ongeveer 12 dagen gestopt.