Geen idee ????

Discussion in 'De lounge' started by taartje, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi allemaal,
    Begin januari verwachten wij ons tweede kindje,een jongen, we hebben ook al een jongetje van twee jaar,
    Nu krijgen we steeds meer de vraag wat we als cadeau willen hebben voor de tweede, maar ik heb werkelijk geen idee?? We hebben al zoveel ook aangezien we al een jongen hebben,en nu dus weer krijgen,
    Hebben jullie misschien nog ideeën?

Alvast erg bedankt,
    Liefs taart.

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
  3. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Inderdaad een groeirekening open en dan kunnen mensen daar geld op storten.

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Je hebt nu prenatal of hema cadeaukaarten.
    Speelgoed zal je vast meer dan zat hebben, maar knuffels zijn meestal per kind verschillend.
    Een boek voor baby´s eerste jaar.

5. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    dreumes bestek
    naambord voor het huis met alle namen erop
    foto shoot
    extra babyfoon

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Hihi, wat een luxe probleem. :D Persoonlijk zou ik geen geld vragen. Er zijn genoeg leuke cadeaus te verzinnen...

Is jullie eerste zoontje ook een winterkindje? Als hij in een ander seizoen is geboren, zou je kleding kunnen vragen.

Anders misschien spullen (accessoires) voor op de babykamer, zoals schilderijtjes.

En knuffels, die zijn toch ook voor ieder kindje weer persoonlijk.

Of iets dat persoonlijk is gemaakt voor jullie kindje, zoals een lakentje of badcape met zijn naam erop. Voor mijn zoontje kreeg ik een slaapzak met zijn naam erop en ook twee maal een knuffel met zij naam. Ohja, en ook een boekje van Woezel en Pip waarin zijn naam voorkomt. Dat vond ik erg leuke cadeaus.

En anders misschien praktische dingen, zoals verzorgingsproducten (badolie, shampoo) of luiers. Of een campingbedje / logeerbedje. Die heb je straks voor beide kindjes nodig.

7. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier ook hele prettige, nuttige cadeaus gekregen bij onze tweede zoon:
    - fietsstoeltje
    - meerijdplankje voor aan de kinderwagen
    - bestekje
    - kleding
    - lakentje met naam
    - boekjes en nieuw speelgoed

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Er zijn van de leuke boekjes an mama en papa vertel es.. Ouders schrijven dan in over toen en nu. Heel erg leuk. Heb gisteren 2 bij de action gekocht

Oma heeft er ook een

9. beccie

beccie Niet meer actief

iets leuks voor op de babykamer misschien, een schilderijtje, of van die letters voor in de vensterbank met de eigen naam,.

ik vind het zelf ook heel moeilijk nu met de 2e. heel veel dingen heb ik ook al.
    maar pampers, luierdoekjes enzo zijn ook altijd welkom

10. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik heb na de bevalling van mijn oudste een heerlijk verwenpakket gekregen voor mijzelf; maskertjes, geurtjes, douchgel etc.
    Waarom niet iets voor jezelf vragen na al dat zware werk wat je geleverd hebt.
    Negen maanden zwanger, een bevalling, nieuw ritme... dan mag je best iets voor jezelf vragen, zodat je je af en toe (als het lukt) even kan terugtrekken om voor jezelf te zorgen.
    Minstens zo belangrijk en als je tóch al zoveel hebt en niet perse veel dingen meer nodig hebt... why not?

11. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hier waren/zijn we heel blij met een 2e stokke tripptrapp. Ook nieuwe kleertjes vond ik erg leuk, we hadden nl al wel veel, maar voor de 2e vond ik het ook leuk wat nieuws te hebben.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij hebben toen Prenatal bonnen gevraagd om een Tripp Trapp te kopen. Dit zeiden we ook tegen de mensen. Hebben toen veel van die cadeaukaarten gekregen. Heb toen ook nog wat kleding voor de klene ervan gekocht.

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    het klinkt raar maar ik zou dan iets vragen voor je oudste een speelgoedje of kleertjes aangezien je voor de nieuwe baby al zoveel heb zou ik het een mooi moment vinden om de oudste in de watten te leggen en zodra de baby geboren is de oudste de spulletjes/cadeautjes te geven uit naam van de nieuwe baby

Share This Page