Mondje vol terug geven.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by AnnaS, Jun 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Is geen probleem dat ze het terug geven, maar wat ik er soms eng aan vind dat Cecile er echt in verslikt, hebben jullie dat ook wel eens bij de kleine?
    Vaak zit er nog lucht in haar maagje of heeft ze gewoon valse lucht in geslikt waardoor het weer omhoog komt.
    De laatste paard dagen heeft ze dan ook moeite met de fles als er teveel lucht in haar maagje zit en begint te huilen waar daarna een harde boer komt. Vind dat zo zielig en heb gewoon de difraxfles met ventiel maar als het echt helpt voor mijn gevoel niet!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Probeer anders eens de Avent flessen. Werkten hier wonderbaarlijk tegen inslikken lucht. Avent heeft ook een speciaal systeem zodat kindjes geen lucht binnenkrijgen.

Wat betreft verslikken, het ziet er eng uit, maar het kan weinig kwaad. Vloeistof kan de luchtpijp niet afsluiten. Het wordt anders als ze stukjes gaan eten, dat kan wel in de luchtpijp terecht komen.

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Aventfles heb ik voorheen gebruikt er is geen verschil.
    Vanavond tijdens het voeden gaat ze weer op den duur vol zitten met lucht nu heb ik haar wel hoger op gevoed dus meer in een zitstand het dat gaat best prima en ze had de fles leeg gedronken en wilde nog wat voeding en heb er ook nog wat gegeven want ze was na die tijd mooi voldaan. Alleen ja moet met haar een flinke tijd recht opzitten om alles goed te laten zakken.

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Er zijn toch van die speciale flessen, van Dr. Brown ofzo?
    één of ander speciaal ventiel.

Ow ze heten nu Bfree flessen.

http://www.tomsbabycare.com/NL/bfree_systeem.html

Hier wat info.

Ik weet niet of het wat is,heb zelf die fles,maar nog niet geprobeerd.

Share This Page