Hoi meiden. Soms hoor je wel dat mensen hun eisprong voelen. Nu heb ik dat zelf nog nooit gevoeld. Maar waar in je buik voel je dat dan? ff nieuwsgiering
Ik voelde het steeds daar waar mijn blindedarm zit...vandaar dat ik in het begin ook dacht dat ik een blindedarmontsteking had. Die pijn trok dan door naar mijn lies...
Inderdaad laag in de buik aan één kant, ik voel het eigenlijk alleen maar links terwijl als er rechts een eitje zit ik er nauwelijks last van heb. Het trekt ookvaak wat door richting de lies.
Onder in me buik steken die een paar uur aanwezig zijn, daarna weg, met af en toe nog een na-steekje.....kan alleen niet zeggen links of rechts, dat wisselt altijd!
Ik weet door echo bij de gyn dat er links een eiblaas zat. Gister een ovu test gedaan en die was positief. Dacht dus zal er eens op letten, misschien dat ik dan weet hoe het voelt. Voelde gisteravond aan de linkerkant onder (beetje bij die uitsteeksels van je bekken) een steek. Niet lang hoor. Maar heb geen idee of dat het was. Heb meer last van andere dingen zoals afscheiding.