Van mij mag de box de deur uit maar manlief vind het nog wel handig. Onze knul zit er nog weleens in (als paps alleen is) en kan zich er ook nog leuk in vermaken. Ik vergeet hem domweg om hem erin te zetten omdat ik het als geen last ervaar dat hij lekker op de grond speelt en mij achterna kruipt als ik bv naar de toilet loop dan gaat hij in het gangetje spelen..ik laat de deur iets op een kiertje staan of dicht (ik wil liever niet dat hij eraan went dat hij altijd mee mag naar de wc)en hij vind het best zo.
Bij mij oudste dochter was ie met zeven maand uit de kamer verdwenen en ik denk dat ie nu ook niet lang staan (dochter is vijf maand). Het enige waar ik tegen aan liep is dat we een hond hebben. Vaak als ik naar het toilet moest zette ik haar in de boks. Dat heb ik opgelost door haar dan in de kinderstoel te zetten. Daar zat ze veilig en kon de hond er niet bij.
wij hebben de box nog staan, erg makkelijk als we wat moeten doen. en hij vermaakt zich prima...maar miss als tie gaat lopen dat dat nog gaat veranderen hihi
Hier zit ze er nog steeds in. Sowieso elke morgen met een cracker zodat ik even rustig kan douchen, beetje opruimen en was aanzetten. Daarna eten we dan samen. Vanmiddag heeft ze er ook 5 kwartier ingezeten terwijl ik boven aan de schoonmaak was. Zet dan even een dvd op en ze had een doosje rozijntjes mee. bij de oppas zit ze er ook nog in. Op sommige dagen nog wel 2-3 uur per dag, als we wat meer weg zijn minder. Ik hoop dat ze er tot haar 2e wel inzit en willen dan ook voor een 2e gaan dus misschien dat ie gewoon blijft staan. Hier speelt ze ook veel op de grond en ze loopt al even los. Maar ze is ook erg ondernemend en mag ook graag op dingen klimmen. Dus vindt het fijn dat ze er wel inzit. Naar de wc gaan enzo doe ik wel als ze losloopt, anders komt ze wel kijken. Maar als ik echt wat in huis moet doen, gaat ze er in en kan ik even rustig m'n gang gaan. Daarna gaan we vaak even wat samen doen of wandelen, haha beetje compensatie.
gek he en vroeger stonden ze tot 2 of 2.5 jaar nog wel.. haha idd tijdens het schoonmaken even in de box spelen, vinden ze ook wel leuk toch, maar je hebt ook kindjes die niet van een box houden..
Hier vond ze het rond 8 maanden ook niet erg een succes maar heb toen even doorgezet en nu het profijt ervan. Zou hier nog echt niet zonder kunnen.
hier was de box een tijdje een soort opbergplek (met 6 maanden) maar nu met 11 maanden weer handig: ff in de box lekker staan en opstaan zitten enzo want als ik de kleine rond laat kruipen klimt hij overal in hahaha! op de bank, willen staan op onmogelijke manieren en hard vallen...en hij heeft het helemaal top met de box als hij er buiten staat en zich optrekt en weer gaat zitten enz. dus de box is nu weer heel handig!!
Mijn zoontje is 1,5 jaar en bij ons staat de box nog. Hij wordt echter alleen nog maar gebruikt als strafplek. Als hij niet luistert, gaat hij een paar minuutjes de box in. Klinkt misschien wreed maar we hebben een open keuken en veiligheid staat bij mij voorop.
Hier staat 'ie nog steed en ze vind het geen probleem om erin te zitten. Met de tv aan kan ze het een hele tijd volhouden en op den duur gaat ze lekker zitten puzzelen of tekenen. Heerlijk als ik boven even achter de pc wat moet doen, douchen of schoonmaken!
Meen je serieus dat je er dagen bij hebt dat je zoontje van 1 jaar heel de dag in de box zit?Mischien dat je zoontje nog niet kruipt/loopt maar dat zou hier echt geen succes zijn,(zou het niks vinden ook trouwens).
daniel is 16maanden en speelt er nog heel veel in, bij ons is die het eerste jaar denk dus nog niet weg aangezien ukkepuk over maandje of 2 komt
Mijn dochter heeft er heel kort ingezeten. Ik gok maar een maand of 3/4. Het was een ronde box, en daar had ze niet echt veel ruimte in. Vierkant is natuurlijk wat groter... Op het moment dat ze ging rollen merkte ik al gauw dat na 1 keer omrollen ze niet verder kon. Ik vond het.. Tja.. Zielig. Ze heeft toen eigenlijk altijd op de grond gespeeld op haar speelkleed of ze zat in haar wipstoel! Nu is ze het speelkleed ook zat, omdat ze het hele huis doorkruipt. Dus die vermaakt zich prima haha. Maargoed wij hebben geen hele grote woning en alles is gelijkvloers, dus ik kan haar heel goed in de gaten houden. Ik zet haar ook regelmatig in haar kinderstoel als ik even een afwas moet doen ofzo. Gaat perfect zo!
Zo als het er nu naar uit ziet blijft de box hier voorlopig nog staan. Meneer vermaakt zich er prima in en het is gewoon handig als ik wat dingen in huis doe.
@Iris, dat hebben we hier ook wel gehad hoor, maar toen ze ging zitten had ze weer meer ruimte en optrekken kan ook prima in de box. Ik wilde gewoon graag dat ze hier lang in de box zou zitten, mag ook wel met zo'n handenbindertje en ze ging er gewoon geregeld in. Ik laat haar er niet in huilen en het is hier ook geen strafplek, maar soms miepte ze even en als ik dan weg liep, zat ze na 2 min. lief te spelen. Ben nu blij dat ik heb doorgezet, want ik vond het eerst ook wel eens zielig en toen ze ging rollen lag ze hier ook veel op de grond.