Hallo meiden. Dinsdag weer bij het CB geweest, en daar zeiden ze dat ik Vigo 's avonds 220cc voeding mag gaan geven (alleen zijn laatste fles) Nu heb ik alleen een klein probleempje: Ik heb voeding van het Kruidvat, en daar staat op de achterzijde het schema tot 200 cc voeding. Hoe moet ik nu een juiste fles maken qua water en schepjes voeding? Liefs, Minya
Ik heb niet de voeding van Kruidvat maar van Nutrilon. Hier staat op dat je per 30 cc water 1 schepje poeder moet gebruiken. Je zou het even om moeten rekenen. Zelf maak ik nu voor een aantal keren de voeding in een kan klaar. Je zou dit ook kunnen doen, zo kun je makkelijk in een fles 220 cc schenken.
Ik doe gewoon 210 water met 7 scheppen..Danwel Friso Comfort maar dat maakt niet uit. Gewoon per 30 cc water 1 schep..
ik geloof dat bij de voeding van kruitvat een grotere schep zit. dus per 60ml 1 schepje voeding erbij. dat is het rottige om met halve schepjes te moeten werken. dat is nooit precies te zien.....
de schepjes van het kruidvat zijn ook 1 per 30 ml die van simulac zijn 1 per 60 ml dus ff door tellen 180 ml +6 schep en 210 ml = 7 schep.....
als je een flesje laat staan, zie je na verloop van tijd dat een deel gaat bezinken. het lijkt me dat je flink moet schudden, alvorens uit de kan te schenken.
misschien nog een handige tip, de voeding van kruidvat is precies hetzelfde als die van nutrilon. zit geen verschil in behalve de prijs en de verpakking dus kijk anders idd even op een pak van de nutrilon misschien dat het er daar wel op staat! succes joyce