hoe krijg ik hem aan het lachen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ramona82, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik zit met een probleempje , wat ik ook doe: Gyano lacht amper! ja een glimlachje maar verder ook niks :( terwijl hij vanaf zijn 6de week tot 12de week net zo lekker kon lachen<-- ik hoefde hem alleen al aan te kijken en dan schoot hij in de lach..
    iemand tips? oftewel waar kan jou kleine hard om lachen? ;)
    grtz Ramona

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn zoontje heeft tot exact 26 weken heel erg weinig gelachen. En van de een op andere dag was alles leuk, grappig, fijn..
    Het komt wel weer vanzelf, misschien heeft hij het even druk met andere dingen.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat kiki al zegt.. hij is mentaal heel druk bezig met andere dingetjes..

Gewoon lekker blijven spelen en gek doen met hem, het komt vanzelf goed!

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hier is mijn ukkie wat later met alles, aangezien hij 8 weken te vroeg is geboren. Maar sinds hij het lachen heeft ontdekt, is hij goed aan het lachen te krijgen: friemelen aan zijn bovenlipje, kusjes geven met gekke hoge of smakkende geluidjes (of knuffelstjes kusjes laten geven), bril op en af doen met gekke geluidjes, kauwen en eten met veel mimiek en geluidjes, het thuiskomen van pappa 's avonds;) etc etc.... :)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.233
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Koekoek en kiekeboe zeggen, met bijbehorend stemmetje uiteraard.
    Zingen, vooral 'in Holland staat een huis' en dan telkens even wachten voordat je huis zegt, om de spanning om te bouwen. Meestal begint Eva nu wat te 'zeggen' in die pauze. En 'klap eens in je handjes' vindt ze ook leuk, bij 'zo varen de scheepjes voorbij' kom ik langzaam met mijn handen naar haar toe 'gevaren'. En eigen creaties zijn ook helemaal leuk, Eva reageert altijd lachend op 'mooi' en 'lief' meisje, alsof ze weet wat ik zeg ;).

Lijkt me niet leuk als je baby eerst altijd veel lachte en nu opeens zo weinig. Alsof je niet leuk meer bent ofzo :(. Maar ik moet zeggen dat Eva ook iets minder lacht, ze heeft het vaak veel te druk met haar handjes en met brabbelen. Maar ze lacht gelukkig heel veel.

6. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    haaha ja het enige waar hij nu nog om lacht is als ik vraag van : bah! heb jij een scheetje gelaten? maar om dat 10 x te vragen om plezier te hebben vind ik ook zowat hahaha
    maar het ergste is dat papa wel leuk is en mij kijkt hij steeds zo serieus aan :rolleyes: ach ja het zal er wel bij horen ;)
    grtz Ramona

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    buikje blazen, kieteldood, op zijn kop hangen, hoe gekker hoe beter, daan giert ie het uit

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft rond die leeftijd ook zo'n periode gehad... En het is weer helemaal over gegaan. Gyano is nu gewoon bezig met andere dingen, en je zult zien dat hij dadelijk ineens veel meer kan, en weer superveel gaat lachen... :D

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik zou me er niet zo druk om maken hij zal indd nu even druk zijn met andere dingen
    waar lacht ie van ons veel om....eehm kiekeboe indd....je ergens achter verstoppen en dan tevoorschijn komen en kiekeboe roepen dan ligt ie helemaal in een deuk
    kietelen kan hij al helemaal niet tegen vooral niet onder de armpjes

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.233
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier wordt opeens ook minder gelachen :(. Merk ook dat ze veel dingen wel wil, maar nog net niet kan en dat haar dat enorm frustreert, dus daar zal het wel door komen. Ze is gewoon een beetje uit haar doen, barst uit frustratie vaak opeens in huilen uit en ligt te stampen in haar box. Ergens ook wel geinig ;).

Deel Deze Pagina