Wij hebben best een grote wieg. Zouden ze makkelijk tot 9 maanden in kunnen, maar mijn kids waren motorisch best snel. Met 3 maanden draaien en kort erna lagen ze met hun hoofd over de rand te gleuren, wat nog behoorlijk opdrukken was naar mijn idee. Langer dan 4 maanden hebben ze alle 3 niet in de wieg gelegdn.
Hier twee maanden, toen kreeg ik het idee dat we elkaar wakker maakte. Inmiddels ligt hij in zijn eigen kamer en dan nog hoor ik soms kreuntjes
Mijn oudste 2 kinderen tot ruim 5 mnd in de familiewieg.Ze werden gewoon te groot en het matrasje begon door te zakken. De jongste tot 1 week geleden.Zij lag niet meer in de familie wieg want die was echt te oud geworden en niet meer veilig ivm ventilatie.We hadden een nieuw rotan wiegje gekocht en die is net een slag kleiner en ze werd gewoon te groot.Ze lag iedere keer helemaal met haar hoofdje tegen de bovenkant en vond ik niet zo'n prettig idee ivm de fontanel.Ze slaapt nu heerlijk in haar ledikant.Als ze er nog lekker in had gelegen was ze erin blijven slapen maar helaas is dit tijdperk ook weer voorbij. Gr Ingrid.
Tot 5 maanden, toen hadden weg het idee dat ze steeds wakker werd van onze geluiden en is ze naar haar eigen kamer verhuisd.
Hij heeft er tot bijna 6 maand in geslapen maar kwam klem te liggen en ging erg onrustig slapen doordat hij niet kon draaien zoals hij wilde.
hij ligt er nog in....we gaan hem binnenkort overhuizen ...maar niet omdat hij niet meer past...maar hij is eindelijk aan het leren om te gaan zitten was pas over de rand gekukeld..............dus tijd om hem over te leggen!
Wij hebben nooit een wieg gehad. Maar ledikantje op onze kamer, die is na 2 weken verhuisd naar de baby kamer. Ik kon er niet tegen, en dochter ook niet. Hebben de 2 weken bijna niet geslapen. Daarna ineens wel haha Nu zullen we het weer zo doen! Maar misschien na 1 weekje al over... Even kijken hoe het slapen gaat. Hij krijgt de fles dus manlief mag er ook af en toe uit. Daar hoef ik t niet voor te doen.