Hoe lang in fietsstoeltje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BuffySummers, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij hebben eindelijk een fiets voor mijn vriend gekocht en dus ook eindelijk een fietsstoeltje voor ons zoontje dus nu kunnen we met zn allen gaan fietsen.
    Maar nu is mijn vraag hoe lang kan een kindje van 13 maanden in een fietsstoeltje zitten helemaal de 1e keer.
    Mijn vriend wil namelijk lange stukken gaan fietsen als ik aan het werk ben maar neem aan dat je het moet opbouwen met zo een kleintje.

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik zou het ook opbouwen als ik jou was.
    Vlak na de slaapjes.
    Mijn dochter viel wel eens in slaap onder het fietsen met opa en oma. Vond ik geen fijn idee achteraf.
    Nu fietsen we 1 1/2 uur per keer. Kleine stop als het warm is om even te drinken en de benen te strekken.
    Leuk hoor dat je gaat! Veel plezier!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik ben ook bang dat hij in slaap gaat vallen...Hij wil hem morgen meteen al met de fiets op halen bij mn ouders, dat is ongeveer 18km, lijkt me erg ver voor een eerste keer en het is al gauw een uur fietsen.
    Dank je wel, ik ben zo benieuwd hoe hij erop gaat reageren!:)

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heee jij kan naar mij fietsen! Hahahahaa....
    ik zie nu pas wie je bent.
    Wie weet komen we elkaar al fietsend tegen. ;)
    Zal wel niet...sweetlake is toch best groot.
    Leuk idee he straks door het balij bos en de polders te fietsen.
    Ben vandaag nog even naar berkel geweest. Wat een eind!! Maar zo heerlijk rustig tussen de kassen.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou het ook even opbouwen. Eerst een kwartiertje, dan een half uur, en dan eens verder proberen. Als hij iets achter de hand heeft (dat iemand hem op kan pikken als je zoontje na 5 minuten al slaapt ofzo) en tussendoor even stopt, dan zou het misschien wel kunnen.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @swl hahah ja joh we wonen vlakbij elkaar:D oh naar Berkel lijkt me ook wel ver, we zijn nu even naar de stad gefiets en do even naar t dorp.
    Maar idd tussen de kassen is erg rust gevend hiihi.

We bouwen het ook op hoor want hij heeft niemand die hem kan aflossen ofzo dus dat gaat hem niet worden. Hij geloofde me eerst niet haha, eigenwijs maar nu merkte hij toch dat het voor hem ook wel zwaar is met zo een zitje fietsen:)

Deel Deze Pagina