Femke is best een vlotte dame....(teminste dat vind ik) Ze hield van haar dat ze 1 week oud was haar hoofdje al aardig goed overeind. Ze rolt al een paar weken op buik, grijpt haar voeten vast en staat stevig op platte voetjes. Nu was ik gisteren bij mijn ouders en ik liet Femke op de grond staan en ik hield haar om haar middel vast. Tilt ze om en om haar voetjes op en kwam zo vooruit Ik lag helemaal dubbel,want het ziet er niet uit zo'n klein hummeltje aan de 'wandel'!
Haha, wat heerlijk! Moet een grappig gezicht zijn zo'n ukkie die probeert te stappen. Hier een flinke knul van 11,5 maand, maar die stapt nog niet hoor!
Hoe moet ik het dan noemen Ik werk al 12jaar in de kinderopvang en snap best wel hoe en wanneer zo'n kleintje zijn motoriek ontwikkeld. Dus begrijp ik ook wel dat ze niet bewust stapt. Maar vond het zo'n grappig gezicht
Sorry, renate ik vind het een flauwe opmerking... Ik stond vanmorgen op en dacht, wat ga ik nu eens fantaseren en melden op ZP,ha,ha. beetje jammer om mijn enthousiastme de grond in te stampen.
Kyra heeft haar eerste stapjes gezet toen ze net een paar uur oud was!!! (bij het testen van de reflexen) Hahahahaha, Snel he!!! Ok, nu ff serieus!!! Grappig he, als ze zo proberen te lopen hihihi, lijkt dan alsof ze zo weg willen stappen!!! Kleine hummeltjes
ik stamp jou enthousiastme niet de grond in, ik zeg toch ook dat als het zo is dat het dan heel leuk is? maar het lijkt mij onwaarschijnlijk omdat kindjes van 4 maanden nog niet kunnen lopen, ze kunnen niet eens fatsoenlijk hun evenwicht bewaren!
dit begon als een leuk topic over iamdn die haar kindje bij de middel houd (daar is je evenwicht) en dan probeert te stappen meer niet, en zie het nu alweer uitlopen op zo'n discussie... is jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, en onnodig dus, iloona vond het leuk en wou het ff kwijt, als je het stom vind reageer je niet deal?!
Om doodmoe van te worden... iedereen weet dat een kind van 4 maanden niet wegloopt! Het ene kind is het andere niet en zulk soort reacties zijn al helemaal kinderachtig.. TS! Super dat ze zich zo vlot ontwikkelt...
Ik zei ook niet dat ze echte eerste stapjes maakte.(het was ook niet de bedoeling om het zo over te laten komen.) Ze deed het 's avonds ook toen ik het aan mijn vriend liet zien. Ze tilt haar beentje ook wel op en zet hem dan op de zelfde plek neer, maar het kwam in de buurt van lopen en als een grietje van 65cm dat doet dan vind ik dat een hilarisch gezicht
Ilona wat leuk, het is net alsof je het over mijn zoontje hebt. Doet precies hetzelfde en soms moet ik hem kalmeren omdat hij gewoon van alles wilt doen, zoals proberen te kruipen op de grond, rollen deed die ook al vanaf dat die 3 mnd was en nu is het stijgeren (heet dat zo?!) dan ligt die op zijn buik en doet die op zijn armpjes steunen en dan bips omhoog en duwen met zijn beentjes/voetjes om naar voren te kruipen en dan flink kreunen en jammeren als hij niet verder komt als 1 cm hahaha. Hij schuift al wel naar achteren als hij op zijn buik ligt, en op zijn rug schuift hij omhoog. Ik lees veel trots in je verhaal en dat mag je zeker zijn op je kleine meid, ik ben ook reuze trots op mijn kleine snelle jelle.
Misschien komt het omdat de ts begint met dat het zo'n vlotte dame is en dat ze met 1 week haar hoofd al omhoog kan houden en nu rollen en dan over het stappen begint dat er gedacht wordt dat ze het serieus meent??? En het is idd heel grappig om die kleine purkjes zo te zien bewegen als grote mensjes
dus je gaat een topic 2 keer neer zetten omdat je niet de reacties krijgt waar je op hoopt! sorry maar dit is een forum. 4 maanden is gruwelijk vroeg vopor z'n kleintje. zolang als ze het zelf doet oke maar niet met hulp want dat forseerd teveel