Ben weer flink luiers aan het inslaan, goede aanbieding bij de Lidl. Maar ik twijfel over de maat. Ze heeft nu al sinds oktober/ november maat 4 en sinds februari maat 5 om de nacht te overbruggen. Maat 4 past nog prima, 2 maanden terug woog ze 10 kilo bij een lengte van 76,5cm. Wanneer gingen jullie over naar maat 5?
Er staat vaak een gewichtsaanduiding op de pakken, die zou ik aanhouden. Ik weet niet meer precies wanneer wij over gingen naar maat 5, maar ze draagt ze nu met 11,7 kg (bij 90 cm) in ieder geval nog. Maar wij gebruiken Pampers, misschien dat daar nog iets verschil in zit qua grootte?
Dochter is zindelijk sinds ze 3 jr is, maar heeft maat 5 nooit gehad. 1x gekocht want qua gewicht zou het kunnen, maar te groot voor haar billen en dat lekte er langs. Ik zou dus alleen 4 inslaan, maar bij jou kan het anders zijn uiteraard .
Siem is nu 12 kg en heeft 4+ van kruidvat. Hij heeft niet lang mt 4 gehad 5 is behoorlijk groot en dient hier als extra luier als er lek periodes zijn. 5 gaat dan over 4+
Hier heeeeel lang. Momenteel stappen we over op 5 (bezig met laatste pak 4) maar ze draagt al zeker een jaar maatje 4.
Hier 11.5 kg en steeds maat 4. Soms doe ik maat 4+ is hetzelfde alleen dikker. Maat 5 is te groot nog al doe ik dat ook soms
Oei, ik heb blijkbaar een dochter met dikke billen Onze dame draagt al sinds ze 7/8 maanden is, maatje 5! Ik heb altijd Kruidvat-merk.
Euhmmm niet Oudste zit vanaf dat ze een maand of 8 was in maat 4 en daar zit ze nu nog in (2,5 is ze bijna) Jongste heb ik nu 4+ voor maar die moet eigenlijk naar 5.
Mijn dochter is 3 maar zit voor de nacht nog steeds in maat 4. En mijn 1 jarige ook die zal ook nog wel lang in 4 zitten
Hier nog steeds in maat 4 overdag. 's nachts in maat 5 Ivan is 80cm en weegt 11,5 kg. Wie weet hoe Lidl valt ten opzichte van de Kruidvat??? Is inderdaad wel een mooie actie Alleen we hebben normaal altijd Kruidvat.
Verschilt kennelijk erg per kindje... Hier past dochter nog in maat 4, maar sommige merken vallen nu wel wat klein; luiers van Kruidvat maat 4 zijn bijvoorbeeld te klein. We hebben sinds kort 4+ van de Aldi en die zitten goed, zowel overdag als 's nachts.
Mijn jongste zit sinds hij ongeveer14 maanden was in 4+. 4 past echt niet meer, maar5 is nogte groot. Hij is aan de stevige kant.
Mijn dochter had met 10 maanden "al" maat 4+ terwijl ze toen nog maar iets van 8,6 kg woog. 5 paste perfect ondanks dat ze best smal is. Ze dronk toen enorm veel en 4 lekte gewoon regelmatig door, ook de 4+ haalde de 3 uur niet. Nu heeft ze gewoon 5, ze zou weer 4 aan kunnen. Wellicht als de 5 nu op is, ga ik weer naar 4.
Het hangt ook erg van het merk af. Hier al lange tijd, denk zo'n 8 maanden in pampers maat 4, maat 4+ voor de nacht. Nu overdag AH huismerk, maar daar hebben we maat 5 van, terwijl pampers maat 5 echt nog te groot is.
Mijn dochter zat tot 13 maand in 4. En maat 4+ heeft ze maar kort aangehad. Ik denk dat ze met 14,5 maand wel in maat 5 zat. Overdag en 's nachts