Hoe lang zat jullie baby in maat 80? Ik hoor altijd dat het een maat is waar ze vrij lang in blijven zitten dus ik ben eens benieuwd.
jaa echt wel! mijn zoontje paste afgelopen zomer al shirts maat 80 en hij past ze nu nog met gemak! maar ik vind het eigenlijk best meevallen dat hij ergens snel uitgroeit...
Vrij lang ja. Ik geloof dat ze rond 14/15 maanden in maat 80 shirts had, en nu zijn de meeste shirts (21 maanden) er wel langzaam uit. Qua broeken zit ze nog prima in 80. Maar bij ons lopen de maten bijna altijd ongelijk, altijd shirts een maatje groter.
Mijn eerste was vrij vlot uit maatje 80 maar zat weer heel lang in 86 en daarna een jaar of 2,5 in 98/104 Mijn dochter zat met 1,5 jaar in maat 80 en heeft daar tot 2,5 jaar ingezeten dus dik Een jaar Jongste geen idee nog
Onze zoon zit nu 2,5 maanden in maat 80 maar qua shirts gaat hij snel naar 86 denk ik, maar broeken passen nog wel goed, heb zelf nog 1 broek maat 74 die hij nog goed past. Hij is trouwens 13,5 maand oud
Oudste heeft er zeker een jaar in gepast. Jongste ook al lange tijd en past er nog makkelijk in dus gaat het jaar wel halen vermoed ik.
Ben ook benieuwd want heb veeeeel maat 74 nu en zo van voorjaar kleding in. En veel maat 80 zomer kleding en niet seizoens gebonden. Ze is nu 9 mnd bijna en draagt 68-74. Veel kleding valt ook kleiner of groter. Heb nu gevoerde vest z8 80 maat die ze ook aanheeft
Ik zie dat de meeste tot nu toe er inderdaad wel lang in zaten. Onze dochter zit er nu ong een maandje in en we hebben echt heel veel in maat 80 in haar kast hangen. Dus zo lekker zijn als ze dat nog een tijdje aan kan allemaal.
Hier heeft onze dochter maat 80 was shirts betreft overgeslagen en zit nu in maat 86, wat broeken betreft hangt ze tussen maat 74/80 in.
Hier was dat net een maat die snel overgeslagen werd. Dochter heeft een maand of 6 in 74 gezeten, en toen op 2 maand tijd naar een 86 of groter... Het hangt er dus heel erg van af.
Hier heeft ze er denk ik maar een kleine 2 maand ingezeten, ze gaat nu over naar 86. Qua breedte past ze nog met gemak in maat 80, maar het word haar te kort, en om haar nu al naveltruitjes aan te doen Blijkbaar hebben we hier een reusje als ik de anderen lees.
Hier van 5 tot 8 mnd oud in maat 80 en met 8 mnd ging mijn meisje over op maat 86. Mijn zoons zaten hier van 3 tot 4 mnd oud in. En van 5 tot 6 mnd oud in. Toen moesten ze al over op maat 86 . Maar zij zijn erg groot hoor. Mijn meisje heeft maat 104/110 en dat zit precies aan en ze is 24, 5 mnd terwijl haar vriendje van 2, 5 jaar net in 92 zit. Ze schelen ook ruim een kop in lrngte. Ze is 1m04 nu en haar vriendje 88 cm. Zo zit er ook verschil in de maten die kindjes dragen op bepaalde leeftijd.
Ik zou niet teveel kopen, hier voor de winter alles in maat 80 gekocht, maar daar heeft ze echt maar heel erg kort ingezeten, inmiddels in maat 86 en dat is wel een maat waar ze langer inzitten. Ik durf ook echt niet voor komende zomer al iets te kopen, dat doe ik wel op moment dat het nodig is.
Hier zit de jongste met net haar 2e verjaardag gehad, nog steeds in maat 80, broeken zijn zelfs nog wat aan de grote kant. Shirtjes gaat ze nu wel naar 86 en kan ze zelfs 92 al van aan!
Hier ook zo qua shirts. Sommige heeft ze slechts 1x aan gehad Meestal te kort, te smal of de mouwen te eng... Broeken maat 80 zitten wel nog goed. Ze zit nu een dikke 2 maanden in maat 80. Zoonlief heeft er langer in gezeten, die heeft maat 74 voor een groot stuk overgeslagen.
Hier zit zoontje vanaf ongeveer 11 maanden in maat 80, maar begint nu al uit de eerste kledingstukken te groeien (13 maand), terwijl ik toch echt dacht dat we de hele winter in iedergeval zouden overbruggen!!
Wow maat 80 in maand 5-8 oud!!!!????? Bestaat dat? Hier 0-2 maat 50/2-5 maat 56/5-7 maat 62/7-9 maat 68. Maat 74 schat is op 10-15 maanden hihi en ze is precies gemiddelde en werd geboren 54cm/4040...