Dat heeft de oudste met 92 gehad, een jaar. 98 raast hij ook door op een paar maanden, 104 is qua mouwen te lang maar de lengte van het shirt heeft hij nodig.
Mijn dochter zat erg lang in 74, heeft 80 bijna overgeslagen. 86 heeft ze nu, hoop nog wel een tijdje want maat 80 kon bijna ongedragen weer weg.
Yep. Mijn oudste was met 6 mnd oud: 86 cm en 12 kilo. Middelste was met 6 mnd 78 cm en 12 kilo. En dochter met 6 mnd : 76 cm en 9, 5 kilo.
hier 2 maanden.. lang leve groeispurten.. van maat 74 ging mevrouw naar 86.. ondertussen 86/92.. mag nou wel weer stoppen met groeien hoor haha
Ligt eraan hoe snel je kindje groeit, mijn dochter is 11 maand morgen en heeft nu nog 80 maar in sommige truitjes al 86. Broeken wel nog 80.
Wij zitten nu ongeveer 5mnd in mt80 bovenkleding, vanaf 12mnd ongeveer. Qua taille kan ze nog mt74 maar merk nu dat 74 voor de lengte te kort wordt het kan nog net maar ga vd week nieuwe broekjes halen. Rompers heeft ze 74/80, strechtrompers vd hema want 86/92 is echt nog veel te groot.
Mijn dochter zit al een tijdje in maat 74 en ik vermoed dat dit nog wel even zo blijft. Ik vermoed dat er net het warmere weer straks wel weer een groeispurt komt. Ze is nu 74 cm dus een klein meisje. Mijn zoon heeft heel erg lang in 86 gezeten herinnert Ik mij.
Zl heeft nu kleding aan in maat 92. Maat 80 heeft hij 1,5 maand gedragen en maat 86 2 maanden ofzo. Ik vind dat wel jammer, want zijn oude kleding is nog lang niet af als hij naar een nieuwe maat gaat, maar ja wat doe je eraan?