Mijn oudste viert volgende week zijn verjaardag op de peuterschool. Omdat hij ook 4 wordt, neemt hij ook afscheid van de peuterschool. Daarom wil ik wel dat het iets speciaals en leuks is voor hem. Het probleem is alleen, dat ik sinds gisteravond terug ben uit het ziekenhuis. Ik heb 1,5 week daar gelegen met een behoorlijk grote wondroos plek op mijn hele heup/been en een deel van mijn rug, en ben echt heel erg ziek geweest. Ik ben nu nog gammel en slik nog morfine voor de pijn en antibiotica voor de ontsteking. Het komt allemaal echt even slecht uit, maar ik wil wel dat hij een leuke verjaardag heeft. Mijn man kan eventueel ook helpen ermee, maar ik kan gewoon niks vinden/bedenken. Het moet niet al te ingewikkeld zijn, ik wil iets met een auto of vliegtuig, dat vind hij leuk en dan iets lekkers. Heeft iemand ideeën? Alvast bedankt!
Makkelijk en leuk! Was groot succes bij mijn zoontje op school. Even vouwen/rozijnen tussen proppen en binnen 10 min klaar. Allemaal bij hema te koop.
Ik had een weg gemaakt met autootjes (Hema gummetjes, maar misschien nu bij de action ook leuke 'echte' autootjes) erop en cakeje eronder geplakt. En dan in de vorm van de 6 gelegd, aangezien hij 6 werd. Half uurtje knippen en plakken. Easy
Heb toen zelf mijn dochter haar handje overgetrokken op papier: uitknippen en dan op een stapeltje andere gekleurde velletjes leggen om uit te knippen. Dag erop geschreven aan de ene kant, naam en 4 op de andere kant en dan plakken op iets wat je leuk vindt om te trakteren: doosje rozijntjes, (knijp)fruit, bellenblaas, kartonnen bekertje met iets er in etc.
Wat mij wel op valt, ik zie het hier toevallig voorbij komen. Mijn dochter heeft nu 3 x een gummetje gehad en of ze dacht dat ze het op kon eten of het was binnen no time kapot. Ik zou er zelf nooit voor kiezen bij jonge kinderen
Een smartiedoosje beplakken met papiertje wieltjes zijkant(rondjes) een poppetje door je zoontje laten tekenen(kopiëren )en die als chauffeur. Plak cake in rechthoek,halve druiven als wielen.
Ook leuk en makkelijk: Bij de action een leuke sleutelhanger of losse sleutelhangerringern (xenos) kopen en daaraan een fotootje van je zoontje en op de achterkant 4 (insealen) en dan drop/fruitsleutel eraan hangen.
had bij afscheid speelzaal van die hele grote krijten gekocht bij de action en daar een doosje rozijntjes er aan gehangen.
Ik had voor de peutergroep plastic kindertuinschepjes gekocht en er een doosje rozijntjes opgeplakt met plakband en de tekst: Ik mag nu opscheppen, want ik ga nu naar de basisschool! (Vond ik een postievere tekst dan het orgineel ik mag niet opscheppen, maar ik ga naar de basisschool!). Op school had ze washandjes (action) met rozijntjes en een kinderappel uitgedeeld. Lintje erom en klaar. BSO een etuitje (action) met een manderijn en smarties erin.
Hier heeft onze oudste, ook bijna 4, vorige week op knijpfruit getrakteerd. De kindjes waren erg blij en ze hebben het allemaal met veel smaak opgegeten.
Bekijk bijlage 433210 Bananenboot met evt. nog de tekst ik vaar uit ofzo. Erg makkelijk om te maken, gezond en ziet er leuk uit.