Uitdelen op school, niet te moeilijk, maar wel leuk

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Esmaralda, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn oudste viert volgende week zijn verjaardag op de peuterschool. Omdat hij ook 4 wordt, neemt hij ook afscheid van de peuterschool.
    Daarom wil ik wel dat het iets speciaals en leuks is voor hem.

Het probleem is alleen, dat ik sinds gisteravond terug ben uit het ziekenhuis. Ik heb 1,5 week daar gelegen met een behoorlijk grote wondroos plek op mijn hele heup/been en een deel van mijn rug, en ben echt heel erg ziek geweest.
    Ik ben nu nog gammel en slik nog morfine voor de pijn en antibiotica voor de ontsteking.
    Het komt allemaal echt even slecht uit, maar ik wil wel dat hij een leuke verjaardag heeft.

Mijn man kan eventueel ook helpen ermee, maar ik kan gewoon niks vinden/bedenken.
    Het moet niet al te ingewikkeld zijn, ik wil iets met een auto of vliegtuig, dat vind hij leuk en dan iets lekkers.

Heeft iemand ideeën? Alvast bedankt!

2. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Makkelijk en leuk! Was groot succes bij mijn zoontje op school.

Even vouwen/rozijnen tussen proppen en binnen 10 min klaar. Allemaal bij hema te koop.

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik deed bij de peuters knijpfruitje met een briefje eraan, ik knijp er tussen uit.

4. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik vind deze erg leuk. Makkelijk en met auto's. Alleen niet met iets lekkers in de zin van suiker.

IMG_20141211_105314.jpg

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik had een weg gemaakt met autootjes (Hema gummetjes, maar misschien nu bij de action ook leuke 'echte' autootjes) erop en cakeje eronder geplakt. En dan in de vorm van de 6 gelegd, aangezien hij 6 werd.
    Half uurtje knippen en plakken. Easy :)

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Geweldig idee! Ik heb hem gelijk gepind :)

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik had zoiets gemaakt maar dan in het midden een spekje! Was een succes

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heb toen zelf mijn dochter haar handje overgetrokken op papier: uitknippen en dan op een stapeltje andere gekleurde velletjes leggen om uit te knippen. Dag erop geschreven aan de ene kant, naam en 4 op de andere kant en dan plakken op iets wat je leuk vindt om te trakteren: doosje rozijntjes, (knijp)fruit, bellenblaas, kartonnen bekertje met iets er in etc.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat mij wel op valt, ik zie het hier toevallig voorbij komen.
    Mijn dochter heeft nu 3 x een gummetje gehad en of ze dacht dat ze het op kon eten of het was binnen no time kapot. Ik zou er zelf nooit voor kiezen bij jonge kinderen

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    dat vind ik altijd zon raar gezegde:) betekent hier in de streek dat je de pijp uit gaat;)

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Een smartiedoosje beplakken met papiertje wieltjes zijkant(rondjes) een poppetje door je zoontje laten tekenen(kopiëren )en die als chauffeur.

Plak cake in rechthoek,halve druiven als wielen.

12. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook leuk en makkelijk:
    Bij de action een leuke sleutelhanger of losse sleutelhangerringern (xenos) kopen en daaraan een fotootje van je zoontje en op de achterkant 4 (insealen) en dan drop/fruitsleutel eraan hangen.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
  14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Misschien teveel werk maar wel gezond, bij mijn dochter gemaakt;)

Bijgevoegde bestanden:

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113

Mooi! Als je elke keer een aantal tegelijk snijd valt het toch wel mee.

16. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    had bij afscheid speelzaal van die hele grote krijten gekocht bij de action en daar een doosje rozijntjes er aan gehangen.

17. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had voor de peutergroep plastic kindertuinschepjes gekocht en er een doosje rozijntjes opgeplakt met plakband en de tekst: Ik mag nu opscheppen, want ik ga nu naar de basisschool! (Vond ik een postievere tekst dan het orgineel ik mag niet opscheppen, maar ik ga naar de basisschool!).

Op school had ze washandjes (action) met rozijntjes en een kinderappel uitgedeeld. Lintje erom en klaar.

BSO een etuitje (action) met een manderijn en smarties erin.

18. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier heeft onze oudste, ook bijna 4, vorige week op knijpfruit getrakteerd. De kindjes waren erg blij en ze hebben het allemaal met veel smaak opgegeten.

19. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Bekijk bijlage 433210

Bananenboot met evt. nog de tekst ik vaar uit ofzo. Erg makkelijk om te maken, gezond en ziet er leuk uit.

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Erg leuk ga ik onthouden.;)

Deel Deze Pagina