Hoi allemaal, Onze babykamer is bijna klaar, er ontbreekt alleen nog iets leuks voor aan de muur. Wij hebben gekozen voor witte meubels en dan gezellig aangekleed met paars. Het enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen wat ik leuk vind, zijn deze schilderijtjes, maar helaas zijn ze voor ons wel erg prijzig... Iemand een idee waar ik kan gaan zoeken naar iets in ongeveer dezelfde stijl, maar voor een wat kleiner prijsje.? Ow, we weten trouwens het geslacht van ons kindje niet, dus moet voor een jongen en meisje allebei leuk zijn..
Zelf maken? Met stof van de stoffenkraam.nl en de plaatjes van schaapjes als strijkapplicatie uitprinten?
Met koninginnedag paar goedkope lijstjes halen, en een superleuke stof in de stoffenwinkel en dat bevestigen op de lijstjes? Zelf nooit gedaan hoor, maar dat schoot me zo te binnen. xxx
Heel leuk om ze zelf te maken natuurlijk! Hier nog wel iets gevonden beetje in dezelfde stijl, maar dan anders.. Drieluik paars/zilver - Van Barbara
Dit lijkt me inderdaad een goed idee. Als je een beetje van crea bezig zijn houdt. Die zijn leuk hè? Heb ze ook in mijn handen gehad, bij babypark toch? Ik vond ze ook erg prijzig voor 3 van zulke kleine schilderijtjes.
Misschien kun je op marktplaats ook wel wat vinden: Marktplaats.nl - slaap kindje slaap kopen of verkopen - Vind slaap kindje slaap goedkoop op Marktplaats.nl
Ik heb deze zelf gemaakt. Plaatje gezocht op internet en overgenomen op canvas. Mara's kamertje is paars met wit en heeft bruine meubeltjes.
Ik heb ook nog schilderijtjes met gras van de Xenos gemaakt. Canvas paars geverfd en het gras erop geplakt. Sorry, heb geen duidelijkere foto:
Thanks! Via Marktplaats heb ik allemaal van die schapen-dingen van Nici (knuffels, spaarpot, beeldje) verzameld. Die staan door haar kamertje verspreid.
Sorry, nog 1 foto, dan hou ik op met je topic vervuilen. Maar misschien heb je wat aan mijn ideetjes?