enorm doorlekkende plasluier 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb alle merken luiers zo ongeveer al geprobeerd maar mijn mannetje lekt enorm door sinds hij op zijn buik slaapt. hij plast snachts veel meer dan overdag (tis net of hij het overdag bewaart voor snachts :)), met als resultaat dat iedere ochtend zijn pyjama, slaapzak en bed echt nat zijn! hij plast zoveel dat het onmogelijk in een luier past.

wie heeft DE oplossing?

2. Ja ik heb ook precies dezelfde problemen met mijn kleine,en de baby dry luiers van pampers. Heb je deze geprobeerd?

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ja die luiers helpen ook niet :( hij plast echt teveel voor in 1 luier en omdat hij op zijn buik slaapt zakt alle urine naar beneden waar hij er dus ook nog eens op ligt en er heel veel uit de luier geperst word.
    toen hij nog op zijn rug sliep lekte hij veel minder vaak door maar hij wil nu enkel nog op zijn buik slapen

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dan zal je huggies ook al wel geprobeerd hebben. Ook de drynites van huggies? Heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar volgens mij zijn die speciaal voor dit soort dingen.

LAstig meid, sucses!

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    probeer eens een maatje groter voor de nacht hier hetzelfde probleem gehad en zoms nog wel eens. mijn zoontje slaapt ook altijd op zijn buikje.

6. Yulunga

Yulunga Lid

8 nov 2006
    20
    0
    0
    Katoenen luiers met wolbroekje is niet zo makkelijk als een wegwerp, maar voor zover ik weet het enige dat niet lekt. Het wolbroekje laat niks door maar is wel ademend en sluit helemaal perfect aan alle kanten aan. Ideaal dus tegen lekken ;)

7. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Klinkt mischien gek maar.... Luier achterstevoren aandoen...
    Heb er geen ervaring mee maar schijnt wel te helpen...

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hehehe... Dat was het eerste waar ik aan dacht.. Achterstevoren!... :D

Jelle gaat altijd doorlekken als hij net in de wisseling van maat zit.. Je weet wel, te klein voor een grotere maat, en te groot voor een kleine maat. Ik doe hem dan voor de nacht al die grotere maat aan, en ik moet zeggen dat het dan goed gaat.

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn zoontje was/is ook zo'n lek kind ;)

Hier was de oplossing om 's nachts een maat groter dan overdag te gebruiken. Ik gebruik overigens pampers..

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik heb met Milan ook zo'n periode gehad, elke ochtend weer raak. Van alles geprobeert, maar niets hielp. Heeft een paar weken geduurt en toen is het vanzelf over gegaan.

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    met een maat groter zit je wel echt in een flinke luier denk ik, lekt dat dan niet omdat het niet goed aansluit?
    hij heeft nu van pampers 4+ (hij gaat richting de 10 kilo)

achterstevoren is een leuk idee, zal het eens proberen maar betwijfel of dat helpt aangezien de hoeveelheid urine die de luier op kan nemen er niet van verandert.

ik heb ook nagedacht om er een inlegluier bij in te doen, maar zijn die uberhaupt nog wel te koop?

12. jacqje

jacqje Lid

8 jul 2006
    84
    0
    6
    Bij de Hema verkopen ze inlegluiers. Ik heb helaas geen tip voor je.

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier eerder ook bommen van luiers bij mijn eerste snachts
    deed hem snachts een grotere luier aan of de plus versie van de pampers

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb voor Daan vooral 's nachts een maat grotere luier en ik heb actifit van pampers kleine paarse pakjes. Hier werk het super

15. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Zorgen dat zijn piemeltje naar beneden gericht is wanneer je hem zijn luier aan doet wil ook helpen. Dat was hier namelijk een enorm probleem en hij pieste steeds boven zijn luier uit.
    Als dat niet helpt zou ik inderdaad een luier achterstevoren proberen.

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Heb ik wel gedaan :oops:
    Onze dochtertje slaapt ook op buik. Elke ochtend was ze nat, luier om gekeerd en perfect geen last meer van :D

Deel Deze Pagina