heel druk kind..

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Lorena2012, Oct 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lorena2012

Oct 26, 2012
    5
    0
    0
    ik heb een zoontje van bijna 4 jaar
    die heel erg druk is hij stuiterd echt overal en niet moe te krijgen
    en snachts wordt hij nog steeds wakker.
    en vanaf zijn zusje 6 weken er is
    is het nog erger geworden
    heeft iemand ideeen waar hij wat rustiger door kan worden.

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier ook een druk zoontje... al moet ik zeggen sins de baby eris is hij ietjes rustiger geworden...
    onze zoon word ook actief als hij gegeten heeft en wij geven heel weinig suiker aan onze zoon omdat hij daar alleen maar drukker van word...
    als hij snoep wil krijg hij suikervrije snoep anders heb ik een dubbele stuiterbal in huis...
    Je moet gewoon denk ik uitvinden en kijken waar hij zo druk van word dat hebben wij ook gedaan...

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Hier ook een beweeglijk meisje. Ze heeft weinig slaap nodig en ik zie altijd alles bewegen. Toch kan ze zich uitstekend concentreren op dingen.

Wat hier helpt is masseren en kroelen. Dan komt ze op schoot zitten en aai ik over haar lijfje; heel rustig van boven naar beneden en over haar rug. En dan haar oortjes en haar haren. Daar wordt ze heel ontspannen en rustig van.

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

daar had ik helemaal nog niet aan gedag om te masseren... mijn zoon vindt het lekker als ik hem na het douche insmeer met bodylotion.... denk dat ik het maar is ga proberen dat masseren nee hebben we ja kunnen we krijgen toch..

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik let bij mijn zoontje op de voeding/drinken,vooral suikers.Ok niet te veel prikkels van tv/pc/drukte want als dat te is word hij daar ook druk van.

Share This Page