Help, Onze Liz heeft flinke koorts en ruik vies uit haar mondje. Echt zielig. Zou het keelontsteking kunnen zijn, want dat is toch een verschijnsel ervan? Hebben jullie tips wat ik kan doen nu? Buiten straks een zetpilletje en veel laten drinken.
Jaime ruikt ook wel eens uit dr mond maar als ik dan bij HA was (ook omdat ze dan heel benauwd was met roggelen enzo en koorts), maar dan was het geen keelontsteking. Ik zou even naar de HA gaan voor de zekerheid. Beterschap voor je kleine (leuke naam heeft ze trouwens) groetjes Sensee
Chenoa had dat laatst ook (ik dacht ook aan keelontsteking) maar het bleek oorontsteking te zijn. Idd maar even naar de ha gaan.
He he! Ben inderdaad gister naar de huisarts geweest en die zei dat ze een oorontsteking had. In haar keel mocht ze niet kijken van Liz. Ze zei dat jonge kindjes bijna nooi keelontsteking krijgen en dat het stinken uit het mondje waarschijnlijk komt door de koorts. Heb een kuurtje meegekregen. Sinds vandaag is ze ook flink aan het overgeven en heeft ze diarree. Er zit dus echt iets niet lekker bij haar. Is echt zielig om je kindje zo te zien. Hoop dat het snel beter gaat!