Zaterdag a.s willen wij onze vakantie boeken. Nu hebben we een paar appartementen uitgezocht zowel in Mallorca als in menorca. Zelf zijn we nog nooit daar geweest. Wat ons leuk lijkt is wel dat we tijdens het wandelen lekker langs een boulevard kunnen lopen en winkeltjes bekijken, terrasje pakken etc. Zijn er onder jullie ervaren mallorca en/of menorca gangers die zeggen ik zou hier of daar heengaan? We gaan half juni voor 8 dagen met de twee meiden van dan 3 en anderhalf jaar. Kwebbel
Als je echt voor de gezelligheid gaat is Mallorca een erg leuke plek! Echter ken ik Menorca niet dus ik heb maar een eenzijdig beeld.
Hoi Hoi Menorca moet je zien als rustig en relaxt en heeel veel gezinnen met kinderen en ouderen... Maar hou er rekening mee dat het echt heeeel rustig kan zijn.. En mallorca is heel leuk daar kan het wel druk zijn ( ligt er aan waar je heen wilt in Mallorca ) maar ik weet niet waar je van houd? houd je van rustig of juist van iets drukker... ik heb vier jaar op een reisbureau geweest dus als ie vragen hebt kom maar op ik werk nu momenteel niet vanwege mijn zwangerschap
Nou Chantal daar komt ie dan Hebben in gedachten Alcudia of Cala D'or in Mallorca. Het hoeft niet perse druk te zijn, maar als we willen wandelen dan zou het leuk zijn om langs winkeltjes , boulevard etc te lopen. In Menorca hebben we wat leuks gezien in Son Bou. We gaan ook met twee buggy's, dus hopelijk valt het met trappen mee. Complexen zijn op kids gericht met mooie grote zwembad. Strand niet al te ver. En dan nog een vraag. Wij zijn drie-kamerapp gewendt, dus kids en wij aparte slaapkamer, mallorca heeft veelal twee-kamerapp. Denk je dat een tweekamerapp. goed te doen is. Zie zelf het slapen op een slappbank niet zo zitten. Kwebbel
Ik ken geen van de twee eilanden persoonlijk, maar heb in de Kampioen gelezen dat Menorca het 'buggy-eiland' wordt genoemd omdat het zo kindvriendelijk is. Beide eilanden lijken me leuk overigens. Groetjes, Wendy
Menorca is echt DE kinderbestemming in Europa. Het vliegtuig zit meestal voor meer dan de helft vol met persoontjes onder de 100 cm! Alles op het eiland is kindvriendelijk, ook de zee, loopt rustig af.
Ik ken Mallorca heel goed en vind dat een leuk eiland m.u.v. plaatsen als Playa de Palma en El Arenal. Menorca ben ik nooit geweest maar hoor wel altijd dat het voor jonge gezinnen een ideale bestemming is.
Ja, ik ben naar Cala d'or geweest vier jaar geleden was heel erg leuk! Zeker ook voor kinderen, je hebt er leuke kleine baaitjes en een leuke straat met eettentjes en barretjes en winkels! Het is er erg mooi en kan er ook lekker een dagje rijden! Voor de kinderen heb je er ook speelautomaten door het centrum heen en juist die baaitjes vond ik zo geweldig voor kinds, ivm weglopen enzo! We gaan er zeker nog een keertje naartoe en dan ook met kids! Succes...
Wij hebben toevallig van de week een weekje Mallorca geboekt voor eind juni. Ik heb er eigenlijk niet zulke hoge verwachtingen van maar Mallorca of Menorca werd ons aangeraden, voor Estelle, vanwege de korte vlucht en het niet al te warme klimaat. Wij hebben voor de plaats Palma Nova gekozen omdat het niet een al te drukke plaats is en het niet zo ver van het vliegveld ligt.
Ja wij willen volgend jaar naar Menorca daar heb je veel leuke dingen voor kinderen, mn vriend werkte bij martinair en er gingen heel veel buggy's mee in het vliegtuig ze noemde het daarom ook buggypalace
Mag ik vragen wanneer jouw vriend bij Martinair heeft gewerkt? En werkte hij daar als steward? Ik heb er namelijk ook gewerkt
Mijn vriend heeft er van 2003 tot 2006 gewerkt, maar hij werkte bij de vracht afdeling, koffers maar ook auto's enz moest hij inladen. Ben jij stewardes?
Wij hebben ook plannen voor volgend jaar voor Menorca. Dus is iemand geweest, plaats hotel, tips zijn welkom!