help!! mogelijk koortsuitslag wat te doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mixedbeeb, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Ik heb net ontdekt dat ik mogelijk koortsuitslag heb (ik zeg mogelijk omdat de diagnose nooit gesteld is, ze weten niet zeker of dit het is) maar ik ga er vanuit dat het iets soortgelijks is
    Nu is ons manneke pas 3 maanden oud en wil ik hem natuurlijk niet besmetten. Ik draag nu voor de zekerheid maar een mondkapje, maar ben niet zeker of ik hem misschien niet al gekust heb terwijl het blaasje begon te ontstaan. Ik maak me nu best zorgen. Weet iemand waar ik extra op moet letten bij hem? Hij is al ziek en hangerig (al 5 dagen diarree). Dus hij is al extra kwetsbaar.

Kan iemand me het verlossende antwoord geven?

Alvast bedankt

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik denk dat het wel meevalt, de blaasjes zijn besmettelijk inderdaad maar je hebt nu een mondkapje voor, wat je ook zou kunnen doen is die compeed plakkertjes erop doen, dan is het ook bedekt.
    bij twijfel altijd even bellen met de huisarts of de assistente, ik weet namelijk niet waar je op moet letten qua ziektebeeld bij die kleintjes.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    In ieder geval ook heel goed elke keer je handen wassen, vaker als je normaal zou doen. En dan goed opletten dat je je uitslag niet aanraakt.

4. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Dames bedankt voor de reacties.
    Sorry voor de late reactie terug van mijn kant, maar we hebben hier wat rommelige dagen achter de rug. Tot nu toe heb ik niks vreemds bij K kunnen ontdekken gelukkig...en de blaasjes beginnen in te drogen, dus ik denk dat 'we' er goed doorheen zijn gekomen.

Deel Deze Pagina