Ik kom niet echt uit de nieuwe zoekmachine... Dus dan maar een nieuw topic. Ik had een paar dagen terug een topic geopend over dat mijn zoontje nu friso intensief HA vanwege mogelijke koemelkallergie. Sinds hij deze voeding krijgt, heeft ie iedere dag last gehad van zijn ontlasting (huilen als ie het er uit moet persen, maar het is niet meer dik!). Nu is ook het persen weer terug van de krampen (daar had hij de eerste weken enorm veel last van waardoor ie nauwelijks meer sliep ). Kortom, het gaat niet zonder slag of stoten. Hoe lang moet ik het de tijd geven voordat ie er aan gewend is? Want ik heb echt de neiging weer terug te "rennen" naar de vorige voeding (friso comfort) aangezien dat ontzettend goed beviel bij hem. Behalve zijn eczeem... Morgen en woensdag gaat ie weer naar het KDV en ik ben zo bang dat ie daar ook pijn zal hebben, veel moet huilen en ze hem niet constant kunnen troosten. Dat vind ik eigenlijk nog het vervelendst.
Hm net was ie echt keihard aan het gillen vanwege de krampen Dit heeft ie nog nooit gehad! Ik weet echt niet wat we hiermee moeten hoor... Het lijkt juist steeds erger te worden ipv beter
Het Cb adviseerde hier toen ook 2 weken maar ik moet er wel bij zeggen dat Jelle juist kramp had en dat werd door andere voeding (Nutrilon Omneo) snel minder... Ik denk als ik in jouw situatie zat ik ook zou twijfelen... Gebruik je al iets om de kramojes te verminderen? Van VSM heb je Cinababy, dat hielp bij Jelle altijd wel aardig...