hoe lang is het verantwoord om dreumes achterelkaar tv/dvd te laten kijken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en zo ist! ik zet mn vriend er ook weleens achter als ie vervelend is en ik wil koken. hartstikke handig zon tv:D

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    hahaha, ja dan is de grote boze wereld soms een uitkomst ;)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Is de grote boze wereld toch nog realiteit soms hé :D

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier een klein mannetje waaroor die tv ( vooral babytv) echt een rust puntje is, hij vind het heerlijk om met zijn flesje s ochtends languit op de bank babytv te kijken. En komt dus ook met de afstandbediening aan zetten.HIj kijkt dan vaak nog 10 min. nadat zijn fles op is, dus eenmin. of 20.
    Heel soms doet hij dat ook overdag en dan zet ik hem ook aan. dit komt gem. 3 x per week voor en dan duurdt het hooguit een kwartier voordat hij alweer aan de andere kant aan het spelen is. Ik zet het ook wel eens op als ik aan hem merk dat ie moe word, hij komt dan lekker bij me zitten en gaan we samen kijken.
    S avonds kijkt hij wel eens mee (vroeg in de avond) maar dat duurdt dat 2 min. en is hij weer afgeleid.
    dus hier eigenlijk als hij er zelf om vraagt en dat vind ik prima (mits het niet veel meer word als nu)

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oja zeker weten en zoals ik al zei, dan komtie nog goed van pas ook ;)

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

De tv staat hier alleen 's avonds na het eten aan en dan kijkt ze wel eens een beetje mee, maar echt kijken nee. Ik zet haar er eigenlijk ook nooit bewust voor of zo. Ik denk ook meer dat dat pas echt leuk gaat worden als ze het allemaal echt gaat begrijpen. Ik heb laatst Nijntje eens voor haar opgezet, na 3x wijzen van "he, die ken ik" had ze er al genoeg van en ging ze gewoon weer verder spelen.

Maar goed we zijn zelf ook niet echt van die tv mensen en ik denk dat mensen die veel voor de buis zitten het ook normaler vinden om hun baby voor de tv te zetten.

Deel Deze Pagina