Hallo allemaal. Ik ben 6 juni uitgerekend van mijn eerste kindje. Nu zijn wij vorig jaar juni voor het laatst op vakantie geweest en eigenlijk willen we wel weer even weg. We willen eigenlijk wel wat zon, geen camping en niet zo lang vliegen.. We denken zelf om ergens in september of oktober weg te gaan. Hebben jullie tips voor bestemmingen, hotels, etc. ?
Ik lees even mee...wij willen in september ook nog ff weg! We willen graag gaan kamperen....waar het iig mooi weer is!
Lastig he. Wij zijn niet zo van het kamperen, hebben er ook niks voor. Misschien een weekje centerparks o.i.d. aan de kust. Denk dat het buitenland lastig gaat worden ..
vliegen naar zakynthos? is 2.5 uur vliegen en dan evt dit hotel? http://gobest.nl/AccoOverzicht.aspx?Bel ... zelschap=3 dan de familiekamer die zijn erg ruim en heeft de kleine ook een eigen kamertje wij zijn er afgelopen spetember/oktober geweest prima weer en prima hotel en dicht bij de luchthaven
Wij gaan in september naar Kos. Onze meid is dan wel 1 jaar. Nu gaan we naar egypte volgende maand dus dan is ze dus 5 maanden.