over mijn beha bandje. En wil het nog langer laten groeien. Wou het weer korter doen maar mag niet van mijn kapster,haha. IK heb te lang gespaard om het langer te krijgen. Heb het kort gehad ik 5 cm maar zo kort de eerste 19 tot 15 jaar niet meer. ik bedoel 10 tot 15 jaar
Hier kort. Ik zou best lang haar willen hebben, maar heb het haar er niet voor, fijn en dun, sluik. Nu kort, dan kan ik het makkelijker in model fohnen.
Heb ze net iets over me schouders, ben woensdag naar de kapper geweest en weer flink wat laagjes erin laten knippen. 1,5jaar geleden een schuine bob laten knippen en enorm veel spijt van gehad. Ben blij dat het weer wat langer is.
Half lang. Al heb ik ook altijd lang haar gehad, en ook ooit kort. Nu wil ik eigenlijk ook weer iets anders, maar weet niet wat.
Ohoh, ik heb verkeerd gestemd. Ik had op lang moeten stemmen maar ik heb op tot op mijn riem gestemd en klopt dus niet. Zo lang had ik het oooooit lang geleden.
Kort op dit moment. Lekker in de zomer Mag ik even één ding zeggen (met het risico dat sommige mensen het niet leuk vinden). Zeer lang haar (langer dan halverwege de rug) is NOOIT mooi (persoonlijke mening en die van iedereen in mijn omgeving )... knip er een stuk af en het is een stuk mooier!
Maar hoezo vind je dat dan niet mooi? Het is inderdaad heel persoonlijk, want ik vind dat juist wel weer mooi. (Zelf zou ik het niet zo lang laten groeien hoor, daar is mijn haar niet dik genoeg voor.)
Dank je hihihi ben er ook wel trots op hoor @cygnet ik heb het zo lang en ik krijg juist van iedereen complimentjes. Alleen heb ik het wel in laagjes. En ik heb ook heel erg dik haar.
Mijn haar was heel lang, heb het pas geknipt en ga ik op sturen naar stichting haarwensen! Ik zal zo ff een foto maken van mijn vlecht
Ik heb kort haar ( lange pixie ), maar ben nu weer op weg naar schouderlang. Ik heb dat echt in geen jaren meer gehad en ben heel benieuwd hoe het me zal staan. Ik heb het extreem kort gehad en een korte bob en alles daartussenin ( als tiener wel altijd lang ). Ik ga geloof ik maar voor een lange bob nu. Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe het is om mijn haar weer eens in een staart te dragen! Lijkt me heerlijk weer dat gefrunnik met elastiekjes, speldjes en wat al niet meer!
Het haar van mijn ega is tot bijna bij de riem, ze heeft er een stukje afgehaald een paar maanden geleden.
Je zegt dat het NOOIT mooi is en daarna zeg je dat het je eigen mening is. Haha, Lekker tegenstrijdig..