Een tijdje terug heb ik hier een super makkelijk recept voor een pastasalade voorbij zien komen. Ik heb me suf gezocht, maar kan hem nergens meer vinden. Kunnen jullie me nog aan recepten helpen? (Wil 'm wel koud serveren, waarschijnlijk voor bij de bbq)
Vanavond zat dit erin: Wokkelpasta 300-400 gram Bakje cherrytomaatjes Komkommer 3/4e ijsbergsla ( restje) 250 uitgebakken spekjes 2 blikjes tonijn (nu op water, op olie lekkerder) Pakje feta. En naar keuze een naturel of honing-mosterd dressing. Evt kun je ook nog paprika, augurk, zilveruitjes, gegrilde kip toevoegen.. Net waar je zin in hebt of wat in de aanbieding is..
Koude pasta, verse/zongedroogde tomaatjes (en/of), gebakken spekjes, kipfilet, sla, komkommer, slasaus of dressing. Eigenlijk kan je alles erin gooien!
Hier vanavond: Wokkelpasta Rode/gele/groene parikastukjes Ui Komkommer Augurk Uitgebakken spekjes Wat yoghurt, flink wat fritessaus. Naar smaak peper, zout en andere kruiden. Hmmmm
Pasta (gebruik zelf vaak penne) Gegrilde kipfilet ham reepjes paprika maïs cherry tomaatjes ijsbergsla Dressing (honing mosterd vind ik erg lekker of tuinkruiden)
Asperges, bosuitje, paprika ( groen) gekookt eitje in partjes er door, beetje mayo. Of lekker fris met, hamblokjes, paprika, uitje, ijsbergsla, cherrytomaatjes & tuinkruiden dressing. Jummie! Je kunt macaroni, wokkel, penne maar ook tortelinni is lekker!
pasta (lauwwarm), pesto, mozzarella, cherrytomaatjes, pijnboompitjes, parmezaanse kaas, olijfolie...op een bedje van veldsla met erbovenop een stuk gebakken zalm.
Hier maak ik pastasalade altijd met krabstickjes. Wokkelpasta koken, een bakje krabsalade erbij, krabstickjes in stukjes snijden,een half rood uitje heel fijn gesneden en klaar. Makkelijk en vooral erg lekker (vind ik natuurlijk hahaha)
Simpel: Wokkelpasta, zalm of tonijn op olie, rucolasla wat fijner snijden en erdoor, cherrytomaatjes in vieren snijden, uitje klein snijden, zwarte olijfschijfjes van de albert heijn, zout, peper en die halvanaise met een vleugje citroen, dacht dat die van remia was, GODDELIJK!
Ik doe meestal gewone macaroni, met een bosuitje, mais, een blikje gemengde groentes (met doperwtjes, e.d.), augurk, zilveruitje, smack, ananas, en een dressing van wat yoghurt en fritessaus. Het voordeel van deze salade is dat je hem in de koelkast best lang kunt bewaren, als hij niet in één keer op komt.